BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor - ile kosztuje ten potwór? - Trends Magazines

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor – ile kosztuje ten potwór?

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor bok

BMW 1M to niewielkie coupé będące pełnoprawnym członkiem niemieckiej ognistej rodziny M. Szybkie, mocne, narowiste i uzależniające. Na dodatek to coupé jest postrzegane jako długo oczekiwany spadkobierca oryginalnego BMW M3 ze względu na swoje rozmiary i świetne prowadzenie. 

Fabrycznie w 1M

Specjalistom z Niemiec udało się upchnąć z przodu 3-litrowy 6-cylindrowy silnik benzynowy. Ten sam silnik napędza BMW Z4 35is. Dzięki turbodoładowaniu generuje on 340 KM mocy oraz 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ta druga wartość może zostać podbita do 500 Nm dzięki funkcji overboost.

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor

Firma TJ-Fahrzeug-design postanowiła pozbyć się oryginalnego silnika R6. W jego miejsce trafił potężny motor V10 z BMW E60 M5, który został sparowany z zautomatyzowaną skrzynią biegów SMG. Fabrycznie ta jednostka napędowa generuje 500 KM. W tym BMW moc została pierwotnie podniesiona do 550 KM. W takiej formie samochód brał udział w wyścigu z Audi R8 i Nissanem Skyline GTR R32 w niemieckim programie motoryzacyjnym GRIP. Ale apetyt na moc rósł coraz bardziej i firma wyposażyła ten ogromny motor w kompresor. Moc? Jeżeli wierzyć pokładowemu komputerowi, to wynosi ona 763 KM i 672 Nm. Tuner podaje, że to BMW osiąga 200 km/h w około 11 sekund od startu zatrzymanego i potrafi rozpędzić się do prędkości ponad 330 km/h.

BMW 1er M Coupé CSL 5.0 V10 SMG Kompressor silnik

Na sprzedaż

Obecnie to fenomenalnie szybkie BMW jest na sprzedaż. Cena 69.900 Euro, czyli około 300 tys. zł. Niestety nie mamy absolutnej pewności, czy jest to oryginalne BMW 1M, czy jedynie twór bazujący na innej wersji BMW serii 1.

Oto treść ogłoszenia: Oryginalny pojazd RTL 2 Grip z odcinka 413 !!! Sprężarka 1er M Coupe CSL 5.0 V10 SMG firmy TJ Fahrzeugdesign Przebieg napędu ok. 15000 k bezwypadkowy, Tüv, przednie hamulce i opony nowe, Żadnych wgnieceń, zadrapań, felg nie uderzonych, 0-100 około 4 sekundy, 0-200 około 10,5-11,0 sekund, V-max około 330-335 km / h

Zapraszamy na odcinek GRIP z udziałem tego BMW

Podobne

Nowe BMW M5 G90 już na testach na Nürburgring!

Wielki krokami nadchodzi nowa generacja BMW M5. Spokojnie, to nie będzie zelektryfikowane wozidełko z małym silnikiem, choć elektryfikacja go nie ominie.  Nowe BMW Serii 5 zbliża się wielkimi krokami. Oprócz zwykłych wersji, pojawi się także po raz pierwszy w 100-procentach elektryczna "piątka". Nie zabraknie też oczywiście ekstremalnego M5, które właśnie jest testowane na kultowym torze…

Tuning-BMW-M8-Gran-Coupe-3dDesign-widok z tyłu

Japońskie uderzenie w BMW M8 od 3Ddesign

Miłośnicy tuningu najnowszych luksusowych samochodów nie mają powodów do narzekania. Spory wkład w tę dziedzinę ma 3DDesign. Japońska firma przygotowała masę szlachetnych dodatków do nowości BMW. Po niedawno zaprezentowanych pakietach dla M2, X3, X4 oraz Z4 przyszedł czas na akcesoria dla topowego BMW M8 Gran Coupé. Zgodnie ze swoją renomą 3DDesing kierował się maksymą, że mniej znaczy…