Biały kruk na sprzedaż - BMW E23 735i Touring. Kwota zwala z nóg - Trends Magazines

Biały kruk na sprzedaż – BMW E23 735i Touring. Kwota zwala z nóg

E23

Tak, to nie literówka: BMW faktycznie zbudowało E23 735i Touring i pokazało je na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1980 roku, aby ocenić reakcję publiczności.

Zaprenumeruj już dziś. BMW Trends

Niestety (lub nie) samochód nie wszedł do produkcji i został powoli zapomniany. Dziś jeden z zaledwie dwóch zbudowanych na zamówienie prototypów pojawił się w serwisie AutoScout24. Samochód jest sprzedawany przez Flückiger Automobile ze szwajcarskiego Bertschikon.E23

E23 Touring?

Ta niezwykle rzadka seria 7 szczyci się ciekawym zielonym lakierem, jasnobrązowym wnętrzem, szyberdachem, bagażnikiem dachowym, felgami aluminiowymi i automatyczną skrzynią biegów. Pod maską E23 pracuje 204-konny silnik R6 o pojemności 3.5. Wnętrze i komora silnika wydają się być w bardzo dobrym stanie. Cena? Samochód jest wystawiony za CHF 120.000, czyli około pół miliona złotych.

E23

Opis aukcji jest bardzo szczątkowy:

„To BMW to absolutna rzadkość. Wyjątkowy przedmiot kolekcjonerski BMW 735 kombi. Historia pojazdu jest dobrze znana. Pierwsza dostawa do Niemiec. Dalsze pytania zostaną zgłoszone telefonicznie. Oferty są chętnie przyjmowane.”

E23 Galeria

źródła: AutoScout24, Carscoops

Podobne

VW Garbus 1200 de Luxe auto z lewego boku

Niecodzienna historia VW Garbusa 1200 de Luxe

Trudno o zabytkowy samochód posiadający komplet oryginalnych fabrycznych dokumentów, w których zapisane są jego losy. W większości przypadków zostały zgubione, gdzieś się zawieruszyły lub nie przeszły z rąk jednego właściciela do rąk następnego i przepadły. Wówczas kupując auto musimy się zadowolić umową kupna-sprzedaży, dowodem rejestracyjnym, potwierdzeniem opłaty składki ubezpieczenia OC i, jeżeli samochód jest  zarejestrowany…

Z życia mechanika. „Czegoś takiego w swoim życiu nie widziałem”

Mechanicy nie jeden absurd widzieli w swoim życiu. Ale to, czym pochwalili się na facebookowym profilu przeszedł wszelkie wyobrażenia. Zaczęło się od klienta, któremu "biło przy hamowaniu"... Samochód, którego dotyczy problem to Skoda Octavia II w nadwoziu kombi, auto bardzo popularne na polskich drogach. Problemem było bicie podczas hamowania, a więc naturalną koleją rzeczy było…