Biały kruk na sprzedaż - BMW E23 735i Touring. Kwota zwala z nóg - Trends Magazines

Biały kruk na sprzedaż – BMW E23 735i Touring. Kwota zwala z nóg

E23

Tak, to nie literówka: BMW faktycznie zbudowało E23 735i Touring i pokazało je na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1980 roku, aby ocenić reakcję publiczności.

Zaprenumeruj już dziś. BMW Trends

Niestety (lub nie) samochód nie wszedł do produkcji i został powoli zapomniany. Dziś jeden z zaledwie dwóch zbudowanych na zamówienie prototypów pojawił się w serwisie AutoScout24. Samochód jest sprzedawany przez Flückiger Automobile ze szwajcarskiego Bertschikon.E23

E23 Touring?

Ta niezwykle rzadka seria 7 szczyci się ciekawym zielonym lakierem, jasnobrązowym wnętrzem, szyberdachem, bagażnikiem dachowym, felgami aluminiowymi i automatyczną skrzynią biegów. Pod maską E23 pracuje 204-konny silnik R6 o pojemności 3.5. Wnętrze i komora silnika wydają się być w bardzo dobrym stanie. Cena? Samochód jest wystawiony za CHF 120.000, czyli około pół miliona złotych.

E23

Opis aukcji jest bardzo szczątkowy:

„To BMW to absolutna rzadkość. Wyjątkowy przedmiot kolekcjonerski BMW 735 kombi. Historia pojazdu jest dobrze znana. Pierwsza dostawa do Niemiec. Dalsze pytania zostaną zgłoszone telefonicznie. Oferty są chętnie przyjmowane.”

E23 Galeria

źródła: AutoScout24, Carscoops

Podobne

Powiew świeżości dla serii 3 GT

W przypadku BMW modernizacje, kryjące się za skrótem LCI (od Life Cycle Impulse) nie są zbyt rozległe. Często ograniczają się do wprowadzenia nowych lakierów, tapicerek i felg, symbolicznych poprawek zderzaków oraz montażu nowych lamp. Zmiana świateł potrafi znacząco wpłynąć na wygląd auta. Tym bardziej, że w międzyczasie często pojawiają się nowe rozwiązania stylistyczne (np. ringi…

Modele VW Passat B3 Variant widoków tyłu

Możesz być w szoku, gdy zobaczysz tego Passata przed sobą

Obok tego Passata B3 nie da się przejść ani przejechać obojętnie. Trzeba obiektywnie przyznać, że pomysł Krzysztofa na modyfikację tego popularnego w Polsce modelu Volkswagena jest naprawdę nietuzinkowy.   Pasją do samochodów zaraził go tata. Pierwszym autem, które pamięta Krzysztof, był Golf I z 1,5-litrowym silnikiem Diesla. To przy nim zgłębiał tajniki motoryzacji. Później, już będąc dorosłym, pozostał…