BAJA POLAND- zwycięstwo legendy - Trends Magazines

BAJA POLAND- zwycięstwo legendy

Uroczysta Ceremonia Mety Rajdu zakończyła ORLEN Baja Poland – rundę Pucharu Świata w Rajdach Terenowych Baja oraz Mistrzostw i Pucharu Polski. Zawody w Szczecinie były najwyższe rangą wśród imprez motorsportowych rozgrywanych w Polsce. Krzysztof Hołowczyc za kierownicą MINI John Cooper Works Rally wygrał pięć z siedmiu oesów, w tym oba przejazdy 220-kilometrowego odcinka na drawskim poligonie, a na mecie w Szczecinie zameldował się z blisko 7-minutową przewagą nad Kubą Przygońskim w MINI. Triumfując po raz szósty, olsztynianin wyśrubował swój własny rekord zwycięstw w tych zawodach. Trzecie miejsce zajął Władimir Wasiliew – nowy lider klasyfikacji pucharu świata.

Verva Baja Poland

Rywalizacja w tegorocznej edycji ORLEN Baja Poland rozegrała się na siedmiu próbach sportowych wytyczonych w Szczecinie, Drawsku Pomorskim i w gminie Dobra. Uczestnicy pucharu świata mieli do pokonania dystans 833,95 km, z czego blisko 505 km liczyły próby sportowe.

Rally Duster Dacia Elf Cup

Duże powody do zadowolenia mają zawodnicy Dacia Duster Elf Cup 2019. Najtrudniejsze zawody w sezonie ukończyły wszystkie załogi. Maciej Grabowski z Adamem Biniędą utrzymali prowadzenie i wygrali rajd z ponad 21-minutową przewagą, a przy okazji zajęli trzecie miejsce w grupie S2 Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych.

Krzysztof Hołowczyc

Krzysztof Hołowczyc: Wiadomym jest, że dobrze znamy te tereny, zresztą wielu polskich zawodników tutaj testuje. Rajd rozpoczęliśmy bardzo mocno, zwłaszcza że odcinek w Drawsku Pomorskim w wielu miejscach przypominał próby z rajdów WRC. Potem już starałem się kontrolować tempo i swoją przewagę. W niedzielę było podobnie i na początek wygraliśmy oes, jednak potem musiałem podzielić się zwycięstwami z Kubą Przygońskim. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i mam nadzieję, że to nie jest moja ostatnia wygrana w tym rajdzie.

Maciej Grabowski Duster Elf Cup

Maciej Grabowski: Ten rajd był najtrudniejszy w sezonie. Na tak długich dystansach trzeba odpowiednio rozkładać siły i nie przesadzać z prędkościami. Nasza taktyka się sprawdziła, a przy okazji osiągnęliśmy niezłe czasy. W Drawsku Pomorskim ważniejsza od prędkości była czysta jazda. W niedzielę mieliśmy na tyle komfortową sytuację, że nie musieliśmy przed nikim uciekać. Jesteśmy bardzo zadowoleni, tym bardziej że zdobywamy coraz więcej doświadczenia.

Rally Duster Dacia Elf Cup

Oficjalne Wyniki Baja Poland 2019

 

Podobne

BMW E36 Compact V12. Jak to się tu zmieściło?

BMW E36 Compact nie jest zbyt popularnym autem i wielu niesłusznie nazywa go "brzydkim kaczątkiem", choć to rzecz gustu. Pod kątem właściwości jezdnych i charakteru poczciwy "kompot" niczym nie odbiega od swoich większych braci. Auto jest także popularne wśród drifterów i właśnie jeden z nich wstawił do niego potężny silnik V12. Szpilki nie wciśniesz! Krótkie…

BMW_740d_F01

Nie taki kierowca BMW straszny, jak go malują

Okazuje się, że według danych rankomat.pl kierowca BMW nie jest tak straszny, jak go malują. Jedynie 16,8% ze wszystkich właścicieli BMW deklaruje spowodowanie szkody w całej historii posiadania OC. To najniższy wynik wśród kierowców najpopularniejszych marek. Mimo tego, to właśnie oni płacą najdroższe polisy (średnio 887 zł). – Względem kierowców BMW powszechnie funkcjonuje negatywny stereotyp.…