Audio o mocy 5000W w Amaroku. To pickup dla DJ'a - PROTOTYPY - Trends Magazines

Audio o mocy 5000W w Amaroku. To pickup dla DJ’a – PROTOTYPY

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Pamiętacie serię koncertów Inwazja Mocy? Zaprezentowany w Wörthersee 2014 Amarok Power z powodzeniem mógłby zadbać o ich nagłośnienie. Przestrzeń bagażową półciężarówki Volkswagena wypełniły głośniki oraz przenośna stacja didżejska!

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

System audio o mocy 5.000 W skomponowano z elementów firm Allen & Health, Dynaudio, Pioneer oraz Void Acoustics. Urządzenia zamknięto w obudowach idealnie dopasowanych do rozmiarów skrzyni ładunkowej Amaroka. Nic nie wystaje, nic nie zacznie przemieszczać się w niekontrolowany sposób podczas dynamicznej jazdy. Trudno o lepsze rozwiązanie.

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Modyfikacje nie ominęły również dwuosobowej kabiny. Standardowe fotele zastąpiono kubełkowymi odpowiednikami. Nie zabrakło też obszytej alcantarą kierownicy oraz dodatkowych wskaźników na szczycie konsoli środkowej – ciśnienia doładowania, temperatury oleju oraz stopera. Pomarańczowe wstawki stanowią świetny kontrast dla deski rozdzielczej i konsoli środkowej, które zostały obszyte skórą o fakturze włókna węglowego.

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Karoserię pokryto lakierem Dynamic Grey. Specyficzny pomysł jest zasługą mikroskopijnych drobin szkła. Znakiem rozpoznawczym Amaroka Power są również biksenonowe reflektory, 22-calowe koła oraz rozbudowany body-kit ze zmienionymi zderzakami oraz nakładkami poszerzającymi błotniki.

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Wrażenie robi także mechaniczna strona projektu. Amarok z napędem 4Motion oraz 8-biegową skrzynią został pozbawiony seryjnej jednostki napędowej. Miejsce poczciwego 2.0 TDI zajęło 3.0 V6 TDI z Touarega. 272 KM i 600 Nm zapewniają osiągi adekwatne do wyglądu Amaroka. Sprint do setki trwa 7,9 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 210 km/h. Ogromny zapas momentu obrotowego pozwala na holowanie przyczep o masie trzech ton.

Podobne

VW Golf II GTI – zapomniany mistrz świata grupy A

Samochody ze stajni Volkswagen Motorsport rozdawały ostatnimi czasy karty na odcinkach specjalnych światowych rajdów. Mało kto pamięta, że podobnie było w 1986 roku, kiedy Kenneth Eriksson za kierownicą Golfa II sięgnął po najwyższe laury w Grupie A. Volkswageny zaczęły pojawiać się w poważnych rajdach w latach 70. XX wieku. Wówczas honoru marki na odcinkach specjalnych…

Kia_ProCeed_ z_felgami_Barracuda_Inferno_ od_tyłu

Zjawiskowa Kia ProCeed GT na felgach Inferno

Barracuda Racing Wheels regularnie wprowadza na rynek nowe wzory felg. Obecnie standardem jest ich produkcja w technologii kucia przepływowego, która pozwala zaoszczędzić na masie. Niemniej, w ofercie wciąż znajduje się kilka uznanych klasyków Barracudy, które do dziś cieszą się ogromną popularnością. Jednym z nich jest Barracuda Inferno. Felgi te montowane są również w prezentowanej tutaj…