Audio o mocy 5000W w Amaroku. To pickup dla DJ'a - PROTOTYPY - Trends Magazines

Audio o mocy 5000W w Amaroku. To pickup dla DJ’a – PROTOTYPY

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Pamiętacie serię koncertów Inwazja Mocy? Zaprezentowany w Wörthersee 2014 Amarok Power z powodzeniem mógłby zadbać o ich nagłośnienie. Przestrzeń bagażową półciężarówki Volkswagena wypełniły głośniki oraz przenośna stacja didżejska!

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

System audio o mocy 5.000 W skomponowano z elementów firm Allen & Health, Dynaudio, Pioneer oraz Void Acoustics. Urządzenia zamknięto w obudowach idealnie dopasowanych do rozmiarów skrzyni ładunkowej Amaroka. Nic nie wystaje, nic nie zacznie przemieszczać się w niekontrolowany sposób podczas dynamicznej jazdy. Trudno o lepsze rozwiązanie.

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Modyfikacje nie ominęły również dwuosobowej kabiny. Standardowe fotele zastąpiono kubełkowymi odpowiednikami. Nie zabrakło też obszytej alcantarą kierownicy oraz dodatkowych wskaźników na szczycie konsoli środkowej – ciśnienia doładowania, temperatury oleju oraz stopera. Pomarańczowe wstawki stanowią świetny kontrast dla deski rozdzielczej i konsoli środkowej, które zostały obszyte skórą o fakturze włókna węglowego.

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Karoserię pokryto lakierem Dynamic Grey. Specyficzny pomysł jest zasługą mikroskopijnych drobin szkła. Znakiem rozpoznawczym Amaroka Power są również biksenonowe reflektory, 22-calowe koła oraz rozbudowany body-kit ze zmienionymi zderzakami oraz nakładkami poszerzającymi błotniki.

VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014
VW_Amarok_Power_Woerthersee_2014

Wrażenie robi także mechaniczna strona projektu. Amarok z napędem 4Motion oraz 8-biegową skrzynią został pozbawiony seryjnej jednostki napędowej. Miejsce poczciwego 2.0 TDI zajęło 3.0 V6 TDI z Touarega. 272 KM i 600 Nm zapewniają osiągi adekwatne do wyglądu Amaroka. Sprint do setki trwa 7,9 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 210 km/h. Ogromny zapas momentu obrotowego pozwala na holowanie przyczep o masie trzech ton.

Podobne

VW_Golf_GTI_Mk7_i_VW_Golf_GTI_Mk1

Golf GTI 30 lat później – Mk1 vs Mk7- HISTORIA

Jak bardzo zmieniają się samochody na przestrzeni trzech dekad? By poznać odpowiedź, wystarczy spojrzeć na pierwszą i siódmą serię kultowego VW Golfa GTI. Na pomysł stworzenia sportowego Golfa wpadli inżynierowie Volkswagena. Ciekawiło ich, jaki będzie efekt połączenia nowoczesnego przednionapędowego auta z silnikiem przeznaczonym do Passata. Kierownictwo marki nie spoglądało na projekt bardzo przychylnie, jednak zgodziło się na…

VW Typ 3 TL 1600 – biały kruk

Golfy oraz klasyczne Garbusy to najczęściej przerabiane i modyfikowane auta z Wolfsburga. Tuningowane są także Polo, Scirocco oraz Lupo. Ale Volkswagen Typ 3? To auto nawet w wersji seryjnej jest prawdziwym białym krukiem na naszych drogach. Są jednak tacy, którzy tak rzadko spotykanego klasyka potrafią przerobić ze smakiem. Volkswagen Typ 3 zadebiutował w 1961 roku…