AUDI SQ8 ABT ma 510 KM i 970 NM - TUNING - Trends Magazines

AUDI SQ8 ABT ma 510 KM i 970 NM – TUNING

Tego lata Audi zaprezentowało SQ8. SQ8 TDI ma dynamikę luksusowego coupé, emocjonalny sportowy charakter i przestronność dużego SUV-a. Parametry jego niezwykle mocnego silnika wysokoprężnego są niepodważalne: silnik V8 biturbo, który zapewnia 435 KM i 900 Nm momentu obrotowego.  Seryjne SQ8 od 0 do 100 km/h przyśpiesza w 4,8 sekundy. ABT Sportsline postanowiło, że to nie wystarczy…

Dzięki ulepszeniu ABT Power motor 4.0 TDI zapewnia teraz 510 KM – wzrost o 75 KM. Jest to możliwe dzięki zaawansowanej technologii ABT Engine Control (AEC). Standardowy sprint do 100 km/h jest teraz osiągany w 4,6 sekundy. Inżynierowie z Bawarii opracowali również rozwiązanie dla lepszego prowadzenia. Dzięki ABT Level Control (ALC), SUVa można obniżyć, co daje mu niższy środek ciężkości. Do wyboru są trzy tryby pracy: ABT Comfort-Level, ABT Dynamic-Level i ABT Loading-Level. Pierwszy tryb obniża zawieszenie o 25 mm, drugi o 15 mm. W trybie Loading SQ8 jest ustawiany na najniższym ze wszystkich ustawień, dzięki czemu pojazd jest o 65 mm niżej  w porównaniu z oryginalnym trybem komfortu, co ułatwia załadunek.

Ale oprócz tych ulepszeń największy na świecie tuner do pojazdów Audi i VW Group oferuje również szeroki zakres opcji umożliwiających dostosowanie wyglądu SUV-a do własnych potrzeb. W skład pakietu wchodzą dokładki zderzaków i tylny spojler. Felgi ABT Sports są dostępne w trzech różnych wersjach. Istnieje model GR w błyszczącej czerni lub matowej czerni, obręcz HR Aero w ciemnym graficie i obręcz HR-F w kolorze srebrnym. Wszystkie felgi są dostępne w rozmiarze 22 cali. Będzie też 23-calowa wersja HR-F w ciemnym graficie i odcieniu srebrnym


Zamów prenumeratę

.

Podobne

VW Garbus 1200 1965 r. widok z przodu

Garbus jak marzenie

„Marzyliśmy z żoną o klasycznym samochodzie, konkretnie – Volkswagenie Garbusie. Przez dwa lata myśleliśmy o tym bardzo poważnie. Sprawdzaliśmy w sieci co, kto i za ile sprzedaje. Już wtedy wiedziałem, że nie może to być Garbus na tzw. stojącej lampie”.   Nim marzenie się spełniło i prezentowany „Dolcwagen” był gotów, Kasia i Marcin musieli pokonać wiele przeciwności. Ale po kolei… Pewnego dnia Marcin…

Manhart VW Golf GTI 290 – prawie jak R-ka

Najnowsza, ósma generacja Golfa trafiła na warsztat do niemieckiego tunera - Manharta. Ten wycisnął z 2-litrowego silnika 290 KM i dodał kilka pikantnych dodatków. Wyszło rasowo i ze smakiem.  Na łamach Trends pokazywaliśmy już kilka projektów Manharta. Niemiecki tuner głównie gustuje w BMW, ale zdarzyła się też Alfa Romeo, a nawet Tesla. Teraz Manhart postanowił…