Audi e-tron GT skończyło na drzewie. Tak zakończyła się jazda próbna - Trends Magazines

Audi e-tron GT skończyło na drzewie. Tak zakończyła się jazda próbna

Nowoczesne samochody elektryczne potrafią być bardzo szybkie. Przekonał się o tym kierowca, który nie opanował 646-konnego elektryka i jazdę próbną zakończył na drzewie. Z auta nie zostało praktycznie nic.

Do dachowania elektrycznego Audi e-tron GT doszło w sobotę na ul. Spacerowej w Gdańsku. Kierowca nie opanował auta o mocy 646 koni mechanicznych i 830 Nm, wypadł z jezdni, dachował i zatrzymał się na drzewach, tracąc przednie koło. Jedna lekko poszkodowana osoba wyszła samodzielnie z pojazdu. 

Warto dodać, że samochód ma napęd na cztery koła, ale to nie uchroniło przed wypadkiem. Przyczyną była prawdopodobnie nadmierna prędkość, którą w tym aucie nietrudno osiągnąć. Audi e-tron GT przyspiesza do setki w 3,3 s. Maksymalnie pojedzie 250 km/h. 

Samochód w wypadku stracił przednie prawe koło i został kompletnie skasowany. Na pojazd, który zatrzymał się na dachu oparty o pień, przewróciło się jeszcze drzewo.

Okazało się, że za kierownicą siedział klient salonu niemieckiej marki. Zniszczone Audi E-tron GT to auto demonstracyjne trójmiejskiego dilera Audi, a kierowca brał udział w jeździe próbnej. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Fast and Furious: Charger Dom’a teraz w wersji LEGO TECHNIC- CIEKAWOSTKI

Jeżeli tak jak ja wychowaliście się budując klocki Lego oraz oglądając filmy Fast and Furious, to mam dla Was gratkę! To LEGO® Technic 42111 Dom’s Dodge Charger. Czarny Dodge Charger R/T to obok pomarańczowej Toyoty Supry najbardziej kultowy samochód z całej serii filmów o "rodzinie Toretto". Nowy model Lego to oficjalny i licencjonowany produkt marek Dodge…

Oto nowe BMW i3. Tak, dodaliśmy prawidłowe zdjęcie

Tak wygląda nowe BMW i3, które trafi na rynek chiński. Niemiecki producent postanowił użyć nazwy, pod którą znamy popularne auto elektryczne do nowego modelu w Chinach. "Chińskie" BMW i3 do złudzenia przypomina Serię 3 G20. Różnica to jedynie inny kształt zderzaka, pełne nerki, a także bardziej opływowe felgi o nowym wzorze. Tył nadwozia to już…