Audi e-tron GT skończyło na drzewie. Tak zakończyła się jazda próbna - Trends Magazines

Audi e-tron GT skończyło na drzewie. Tak zakończyła się jazda próbna

Nowoczesne samochody elektryczne potrafią być bardzo szybkie. Przekonał się o tym kierowca, który nie opanował 646-konnego elektryka i jazdę próbną zakończył na drzewie. Z auta nie zostało praktycznie nic.

Do dachowania elektrycznego Audi e-tron GT doszło w sobotę na ul. Spacerowej w Gdańsku. Kierowca nie opanował auta o mocy 646 koni mechanicznych i 830 Nm, wypadł z jezdni, dachował i zatrzymał się na drzewach, tracąc przednie koło. Jedna lekko poszkodowana osoba wyszła samodzielnie z pojazdu. 

Warto dodać, że samochód ma napęd na cztery koła, ale to nie uchroniło przed wypadkiem. Przyczyną była prawdopodobnie nadmierna prędkość, którą w tym aucie nietrudno osiągnąć. Audi e-tron GT przyspiesza do setki w 3,3 s. Maksymalnie pojedzie 250 km/h. 

Samochód w wypadku stracił przednie prawe koło i został kompletnie skasowany. Na pojazd, który zatrzymał się na dachu oparty o pień, przewróciło się jeszcze drzewo.

Okazało się, że za kierownicą siedział klient salonu niemieckiej marki. Zniszczone Audi E-tron GT to auto demonstracyjne trójmiejskiego dilera Audi, a kierowca brał udział w jeździe próbnej. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

orlen rafineria fabryka

Paliwo wytwarzane z CO2? Jest już pierwsza instalacja

Ceny paliw szaleją i biją kolejne rekordy. 8 zł za litr przestaje kogokolwiek dziwić, dlatego każde alternatywne źródła pozyskania paliwa są na wagę złota. Do ciekawego odkrycia doszły dwa chińskie instytuty.  Na świecie są już znane alternatywne paliwa, do których swoje samochody dostosowują już nawet producenci aut. Przykład to chociażby VW i silniki TDI napędzane…

Odświeżony VW Golf GTI już prawie jest. Zmiany są niewielkie

Żeby dostrzec zmiany w VW Golfie GTI trzeba się dobrze przyjrzeć. Nie, jeszcze bardziej się przyjrzyj. Jeszcze bardziej. Jeszcze odrobinę i wtedy zobaczysz, co zmieni się w stosunku do obecnej generacji. Szczegółowość nie oznacza, że zmian nie ma. Żeby dostrzec zmiany w stosunku do obecnej generacji VW Golfa, trzeba zacząć od przedniego pasa. Obecne GTI…