Audi A4 B10 już na testach - Trends Magazines

Audi A4 B10 już na testach

Nadchodząca 10. generacja Audi A4 została przyłapana na testach drogowych. Auto jest całe w kamuflażu i na razie informacje są szczątkowe. Oto, co już wiemy o nadchodzącym Audi A4 B10.

Szef Audi, Markus Duesmann stwierdził, że A4 pożegna się z silnikami spalinowymi do 2030 roku. To oznacza, że auto, które widzicie na zdjęciach będzie ostatnią spalinową generacją A-czwórki. Będzie też pierwszą ze zelektryfikowanymi jednostkami napędowymi. 

Audi A4 B10, wbrew obecnym trendom będzie miało delikatniejszy design. Grill będzie mniejszy, tak samo jak reflektory. Linia boczna to klasyka Audi, dach opada delikatnie i ma smukły kształt, co nadaje autu dynamiki. 

Pod maską znajdziemy szeroką gamę jednostek benzynowych oraz TDI z układem mild-hybrid. Niektóre źródła podają, że w Audi A4 nie znajdziemy już manualnej skrzyni biegów. Do wyboru będzie 7-stopniowe DSG lub 8-biegowy klasyczny „automat”. Prawdopodobnie pojawi się też najmocniejsze RS4, które także będzie wspomagane silnikiem elektrycznym. Cóż, takie czasy.

Osobnym wariantem ofercie ma być czysto elektryczne – A4 e-tron. Ma być konkurentem dla Tesli 3 oraz BMW i4. Audi A4 B10 ma pojawić się w połowie 2022 roku. 

Konrad Maruszczak

fot. Autocar

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Porsche rozlicza się z pandemią

Stuttgart. Porsche podaje wyniki finansowe i wolumeny z pierwszego kwartału tego roku. Jak kreują się liczby z okresu pandemii? Te kwoty dają do myślenia.    Wyniki Porsche W pierwszych trzech miesiącach 2020 r. zysk operacyjny firmy spadł o 34%, do 0,6 miliarda euro. Liczba dostaw spadła o 5%. Do końca marca producent przekazał klientom 53…

VW Golf 1 Etienne Aigner auto od frontu

Rarytas na lato/a – VW Golf MK1 Etienne Aigner

Z roku na rok liczba Golfów pierwszej generacji na naszych drogach rośnie. Polacy coraz częściej doceniają piękną, ponadczasową i kultową już bryłę „jedynki”. Czasami spotykamy również MK1 w wersji kabriolet, ale prawdziwym rarytasem jest VW Golf 1 Cabrio Etienne Aigner. Marcin („M@rtin”) niemiecką marką interesuje się od 5 lat. Szczególnie upodobał sobie najbardziej znany model…