AC Schnitzer podrasował BMW Serii 2 - Trends Magazines

AC Schnitzer podrasował BMW Serii 2

ac-schnitzers-tuned-bmw-2-series-coupe

Po kilku miesiącach od premiery BMW Serii 2 czas na wizje tego modelu od tunerów. AC Schnitzer na targach w Essen pokazał właśnie „dwójkę” według ich koncepcji.

Na rozkręcających się właśnie targach Essen Motor Show 2022 zobaczymy wiele gorących samochodów po tuningu. Targi w Essen to mekka dla fanów przerabianych aut, a dla producentów szansa do pokazania nowych modeli. 

Jednym z wystawców jest AC Schnitzer, który pokazał swoja wizję na nowe BMW Serii 2. Nie myśl sobie, że tuner oferuje tylko przeróbki mocnej wersji M240i. Niemcy mogą zmodyfikować każdą odmianę małego coupe. 

Co oferuje AC Schnitzer w BMW 2?

  • podniesienie mocy
  • zmiana układu wydechowego
  • modyfikację zawieszenia
  • nowe felgi i koła
  • pakiety aerodynamiczne
  • akcesoria wnętrza

Oczywiście flagową wersją AC Schnitzera jest odmiana M240i. Tutaj moc turbodoładowanego motoru R6 wzrosła do 420 KM i 600 Nm. To powoduje, że małe coupe rozpędza się do 100 km/h w czasie 4,2 s. Oprócz poprawy osiągów, AC Schnitzer oferuje obniżone o 25 mm zawieszenie, elementy z włókna węglowego, a także dodatki z alcantary. Szczegóły modyfikacji sprawdzisz na stronie AC Schnitzera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

3/15 PS DA1 – Pierwsze BMW

Korzenie marki BMW sięgają 1916 roku. W czasie pierwszej wojny światowej i tuż po niej przedsiębiorstwo produkowało silniki lotnicze. Przypomina o tym logo marki – pracujące śmigło w barwach flagi Bawarii. Od 1923 roku BMW produkowało motocykle. Historia pierwszego samochodu z biało-niebieską szachownicą sięga 1927 roku. Wówczas Dixi Fahrzeugfabrik Eisenach rozpoczęło licencyjną produkcję Austina Seven…

Schmiedmann S5 550i, czyli 532 KM i 763 Nm. Alternatywa dla BMW M5

Bazą do najnowszego projektu Schmiedmanna była piątka F10 z 2010 roku. Limuzynie w wersji 550i pary nie brakowało. Podwójnie doładowane 4.4 V8 o oznaczeniu N63B44 zapewniało 408 KM i 600 Nm. Dużo, jednak kres możliwości silnika leży znacznie dalej. W końcu na jego bazie powstaje jednostka S63B44TÜ dla M5. Czy kompleksowy tuning pozwolił się na…