ABT e-Caddy- nie samym tuningiem człowiek żyje- E-TRENDS - Trends Magazines

ABT e-Caddy- nie samym tuningiem człowiek żyje- E-TRENDS

Z pewnością większość z Was kojarzy ABT z tuningiem produktów koncernu VAG. Tak oczywiście jest, ale ABT zajmuje się również elektrycznymi konwersjami samochodów. Występująca jako ABT e-Line marka to partner premium Volkswagen Samochody Użytkowe.

Pierwsze w pełni elektryczne ABT e-Caddy z długim rozstawem osi będzie dostępne od końca listopada 2019 r u wybranych dealerów pojazdów użytkowych Volkswagen i partnerów ABT e-Line. VW dostarcza podwozie, a E-Line instaluje silnik elektryczny, elektronikę i akumulator podłogowy. e-Caddy w wersji furgon ma ładowność do 4,2 metrów sześciennych . Pojazd ma akumulator o pojemności 37,3 kWh i jest napędzany silnikiem elektrycznym o wysokim momencie obrotowym 200 Nm i mocy 83 kW.

Oprócz wersji furgon, ABT e-Caddy jest również dostępny jako furgon z panelami (kombi) oraz jako samochód osobowy ze specyfikacją Trendline. Zelektryfikowane pojazdy ABT e-Line są zaprojektowane tak, aby osiągać prędkość maksymalną 90 km/h lub opcjonalnie do 120 km/h. Łączny zasięg wynosi maksymalnie 159 km na jednym ładowaniu akumulatora (do 167 km w ruchu miejskim) zgodnie z WLTP. Akumulator jest w pełni naładowany za pomocą prądu przemiennego za pośrednictwem kasety ściennej o mocy 7,2 kW w ciągu około pięciu godzin lub może być naładowany do 80 procent pojemności na stacji szybkiego ładowania 50 kW (CCS) w około 50 minut.

Segment miejskich pojazdów użytkowych z pewnością bardzo skorzysta z implementacji napędu elektrycznego. Mamy niestety wrażenie, że propozycja ABT prezentuje poziom zaawansowia sprzed kilku lat- tak to przynajmniej wygląda w liczbach. Mimo to, do specyficznych zastosowań, jak np. kurier miejski, e-Caddy będzie z pewnością lepszym rozwiązaniem od aut spalinowych. Oby tylko zasięg realny zasięg okazał się wystarczający na cały dzień pracy.

Podobne

VW Golf 2 w stylu Rat widok z góry

Jak Łukasz zamienił „japońca” na „niemca” czyli Hondę na Golfa 2 w stylu rat

Troszkę rdzy na starym czarnym Golfie i kilka innych dodatków to skromny, ale zarazem dobry pomysł na jego wyróżnienie. A wszystko zaczęło się od… Hondy Civic. Takiego właśnie samochodu szukał Łukasz („Robal”). Miało być to jego pierwsze małe i ekonomiczne auto. Wybrał znanego z bezawaryjności japońskiego hatchbacka, jednak poszukiwania skończyły się fiaskiem. Aż pewnego dnia…

VW GOLF MK6 – wielkie odliczanie – HISTORIA

W latach 2008-2012 wyprodukowano 2,85 miliona pojazdów Golf Mk6. Pokolenie Golf nr 6 po raz kolejny stanowiło krok naprzód pod względem bezpieczeństwa: spawane laserowo nadwozie uzyskało maksymalną liczbę pięciu gwiazdek w teście zderzeniowym EuroNCAP. Premiera armady nowych systemów asystujących była kamieniem milowym w dziedzinie zaawansowanych technologii bezpieczeństwa i komfortu. Systemy asystujące, takie jak Adaptive Cruise…