ABT e-Caddy- nie samym tuningiem człowiek żyje- E-TRENDS - Trends Magazines

ABT e-Caddy- nie samym tuningiem człowiek żyje- E-TRENDS

Z pewnością większość z Was kojarzy ABT z tuningiem produktów koncernu VAG. Tak oczywiście jest, ale ABT zajmuje się również elektrycznymi konwersjami samochodów. Występująca jako ABT e-Line marka to partner premium Volkswagen Samochody Użytkowe.

Pierwsze w pełni elektryczne ABT e-Caddy z długim rozstawem osi będzie dostępne od końca listopada 2019 r u wybranych dealerów pojazdów użytkowych Volkswagen i partnerów ABT e-Line. VW dostarcza podwozie, a E-Line instaluje silnik elektryczny, elektronikę i akumulator podłogowy. e-Caddy w wersji furgon ma ładowność do 4,2 metrów sześciennych . Pojazd ma akumulator o pojemności 37,3 kWh i jest napędzany silnikiem elektrycznym o wysokim momencie obrotowym 200 Nm i mocy 83 kW.

Oprócz wersji furgon, ABT e-Caddy jest również dostępny jako furgon z panelami (kombi) oraz jako samochód osobowy ze specyfikacją Trendline. Zelektryfikowane pojazdy ABT e-Line są zaprojektowane tak, aby osiągać prędkość maksymalną 90 km/h lub opcjonalnie do 120 km/h. Łączny zasięg wynosi maksymalnie 159 km na jednym ładowaniu akumulatora (do 167 km w ruchu miejskim) zgodnie z WLTP. Akumulator jest w pełni naładowany za pomocą prądu przemiennego za pośrednictwem kasety ściennej o mocy 7,2 kW w ciągu około pięciu godzin lub może być naładowany do 80 procent pojemności na stacji szybkiego ładowania 50 kW (CCS) w około 50 minut.

Segment miejskich pojazdów użytkowych z pewnością bardzo skorzysta z implementacji napędu elektrycznego. Mamy niestety wrażenie, że propozycja ABT prezentuje poziom zaawansowia sprzed kilku lat- tak to przynajmniej wygląda w liczbach. Mimo to, do specyficznych zastosowań, jak np. kurier miejski, e-Caddy będzie z pewnością lepszym rozwiązaniem od aut spalinowych. Oby tylko zasięg realny zasięg okazał się wystarczający na cały dzień pracy.

Podobne

Jest wyrok w sprawie wypadku na Sokratesa. Warto mieć głośne BMW

Sąd wydał dość nietypowy wyrok dotyczący wypadku z 2019 roku na ul. Sokratesa w Warszawie, gdzie zginął 33-letni mężczyzna. Okazuje się, że jaskrawy kolo nadwozia i głośny wydech zadziałały na korzyść sprawcy.  20 października 2019 roku 33-latek wraz z żoną i małym dzieckiem w wózku przechodzili przez pasy na warszawskiej ulicy Sokratesa. Nagle nadjechał tam…

Znasz tę wersję BMW E21? – galeria zdjęć

BMW E21 to piękny i poszukiwany klasyk. Auto było oferowane z dwudrzwiowym nadwoziem lub jako targa przerobiona przez firmę Baur. Kabriolet? Tak, taka wersja też istniała, chociaż wie o niej niewielu. Za zmianę E21 w odmianę bez dachu odpowiadała firma Peters Tuning. Jak Wam się podoba taka w pełni otwarta wersja?