BMW i8 po tuningu w Japonii. Trudna sztuka umiaru - Trends Magazines

BMW i8 po tuningu w Japonii. Trudna sztuka umiaru

Futurystyczne i8 należy do najrzadziej tuningowanych modeli BMW. Trudno się dziwić. W oryginalnym aucie łatwiej coś zepsuć niż faktycznie poprawić. Wyzwanie podjęło japońskie 3DDesign.

Tuner przygotował pakiet aerodynamicznych dodatków z włókna węglowego. W samochodzie, którego karoseria została w większości wykonana z karbonu użycie innego materiału byłoby świętokradztwem. Najbardziej rzucającym się w oczy dodatkiem jest tylny spojler. Jego podstawą jest aluminiowy szkielet, którego konstrukcja pozwala na regulację kąta natarcia skrzydła, a więc i siły docisku aerodynamicznego.

Na przepływ strug powietrza wokół nadwozia wpływają też dokładki przedniego zderzaka i progów. Tylny dyfuzor występuje w dwóch wersjach – podstawowej (podobnie jak seryjny odpowiednik zakrywa rury wydechowe) oraz przystosowanej do montażu centralnie wyprowadzonego tłumika 3DDesign, co świetnie komponuje się z równie drapieżnym spojlerem i sprawia, że i8 zaczyna wyglądać jak najszybsze supersamochody.

W ofercie 3DDesign nie zabrakło także dodatków do wnętrza – aluminiowych nakładek na pedały czy manetki zmiany biegów. Niewiele, jednak wystarczy, by urozmaicić dosyć zachowawczy fabryczny wystrój kabiny.

fot. www.3ddesign.jp

Podobne

BMW_X7_40i

CBA zamówiło luksusowe BMW X7. Ile zapłacili?

"Rzeczpospolita"podaje, że Centralne Biuro Antykorupcyjne zapłaci 348,5 tys. zł za c BMW X7, ale lista jest o wiele dłuższa... Auto prawdopodobnie nie będzie wykorzystywane do celów operacyjnych, ale służba nie odpowiada na pytania o cel zakupu. X7 stoi na szczycie w ofercie SAV-ów BMW. Ten kolos ma  ponad pięć metrów długości, w tej wersji silnik o mocy 340…

Najlepszy diesel BMW – 3.0 M57. Zalety, typowe usterki, koszty serwisu

Najlepszy diesel BMW to silnik 3.0 z rodziny M57, który jest dynamiczny i trwały, wyróżnia się wysoką kulturą pracy, choć należy pamiętać, że sześć cylindrów to także wyższe spalanie i droższy serwis. Należy zacząć od stwierdzenia, że jest to zdecydowanie lepszy wybór, szczególnie jeśli mówimy o rynku wtórnym. Dlaczego? Wprawdzie trudno dziś mówić o stuprocentowo…