Czy kultowe felgi dla Forda Focusa ST dadzą efekt „wow”? - Trends Magazines

Czy kultowe felgi dla Forda Focusa ST dadzą efekt „wow”?

Ford_Focus_ST_felga_Dragoon_Barracuda

Choć od premiery felg Dragoon firmy Barracuda Racing Wheels minęły ponad 4 lata to ten model wciąż cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego, ponieważ świetnie prezentuje się na pojazdach różnych marek i w różnych rozmiarach. Dotyczy to też Forda Focusa ST w wersji kombi, co możecie podziwiać na zdjęciach poniżej.

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda_widok z boku

Za dopasowanie felg wzięła się firma Fahrzeugtechnik EFF z Bechhofen. Wyposażyła sportowe kombi w felgi Dragoon o wymiarach 8,5 x 19 cali z przodu i 9 x 19 cali z tyłu. Dzięki ciemnemu wykończeniu w kolorze Higloss Black, mocno kontrastują one z typowym dla ST żółtym lakierem. Jako członek serii Ultralight firmy Barracuda, koła są również lekkie dzięki produkcji w technologii flow forming. Pomimo nieznacznie różniących się szerokości felg, opony do nich pasujące mają jednolity rozmiar 235/35R19.

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda

Aby uzyskać harmonijny wygląd po takiej modernizacji, absolutnie konieczne było dodatkowe obniżenie. Firma Fahrzeugtechnik EFF osiągnęła to w modelu Focus ST dzięki zawieszeniu gwintowanemu Variant 3 firmy KW. Oprócz zmniejszonego prześwitu, zapewniło to topowemu modelowi kombi jeszcze bardziej dynamiczne prowadzenie.

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda_widok z przodu

Co sądzicie o tej propozycji? Sportowy Focus nabrał więcej „drapieżności”?

Ford_Focus_ST_felgi_Dragoon_Barracuda_widok z tyłu

Fot.JMS Fahrzeugteile GmbH

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

1000-konny rekin – TUNING

Skandynawia to kraina motoryzacyjnych projektów, które wzbudzają zachwyt na całym świecie. Jednym z nich jest to BMW serii 3 typoszeregu E21. Z daleka wygląda normalnie, wręcz skromnie. Bazą do jego budowy było 316 z 1982. Po prostu fajnie utrzymany rekin- "zawsze spoko". Dopiero z bliska zauważymy, że to auto jest totalnie szalone, jak Wiking w…

Koronawirus: Lamborghini zamyka fabryki we Włoszech. Porsche ponownie otwiera salony w Chinach. Dyrektor VW: „Z każdego z tych kryzysów uczysz się czegoś”- RYNEK

Z ostatniej chwili: Lamborghini Automobili zamyka swoje fabryki na terenie Włoch do 25 Marca w związku z zagrożeniem spowodowanym przez koronawirusa. Jak do tego doszło?   Na razie wydaje się, że największym problemem producentów samochodów nie jest to, czy mogą budować samochody, ale czy mogą je sprzedawać. Europejscy producenci samochodów do tej pory odrzucali myśl,…