700-konna bestia od G-Power - Trends Magazines

700-konna bestia od G-Power

G-POWER_M2_G87 w czasie jazdy

Przez ostatnie cztery dekady eksperci z G-POWER specjalizowali się w poprawianiu modeli BMW M i wydobywaniu z nich jeszcze więcej mocy. Teraz zaprezentowali pakiet ulepszeń dla BMW M2 (G87).

Na początku tego roku G-POWER wprowadził trzypoziomowe portfolio ulepszeń dla 3-litrowego silnika twin-turbo montowanego w M2, przebijając ofertę zaprezentowanego latem ubiegłego roku modelu LCI (Life Cycle Impulse) z moc wyjściową podniesioną do 480 KM.

G-POWER_M2_G87 widok z przodu

STAGE 1

Aktualizacja na poziomie podstawowym obejmuje zastrzeżone oprogramowanie wydajnościowe GP-600 firmy G-POWER, które obejmuje odblokowanie ECU i zwiększa moc silnika S58B30 do 600 KM i 720 Nm bez żadnych ulepszeń sprzętowych. Zapewnia płynny, przyjemny rozkład momentu obrotowego wraz ze zoptymalizowaną reakcją.

G-POWER_M2_G87 widok z tyłu

STAGE 2

Aktualizacja na drugim poziomie obejmuje oprogramowanie wydajnościowe GP-650 i zwiększa moc do 650 KM i 780 Nm, a także wymaga instalacji układu wydechowego GP-DEEPTONE ze sterowaniem zaworami. Podwójne rury wydechowe, które występują w różnych powłokach z włókna węglowego, emitują stłumiony dźwięk typowy dla G-POWER (są one również dostępne w pakiecie aktualizacji najwyższego poziomu firmy G-POWER dla M2).

G-POWER_M2_G87 bokiem

STAGE 3

Obejmuje oprogramowanie GP-700 podnoszące moc do 700 KM i 840 Nm, zawsze w połączeniu ze sportowymi wydechami G-POWER. Odblokowanie ECU było niezbędne dla nowego oprogramowania na wszystkich poziomach aktualizacji. Dalsze opcjonalne aktualizacje obejmują podniesienie limitu ustawionej fabrycznie prędkości maksymalnej, dopasowanie oprogramowania skrzyni biegów do nowych pasm momentu obrotowego (w tym skrócenie czasów przełączania), odcięcie paliwa GP overrun dla jeszcze bardziej agresywnego dźwięku i sportowe filtry powietrza. Ponadto G-POWER może zainstalować rury doładowania i/lub ssania wykonane z pomarańczowego aluminium, a także klasyczną dla G-Power osłonę silnika z włókna węglowego.

G-POWER_M2_G87 widok z góry

PAKIETY AERODYNAMICZNE

Mówiąc o włóknie węglowym, G-POWER wdrożył również to lekkie, ale bardzo wytrzymałe tworzywo, aby wyprodukować części aerodynamiczne i stylistyczne zwiększające docisk tworzony przez M2. Samochód na zdjęciach został wyposażony w całkowicie nowe przednie błotniki z włókna węglowego, przednie klapy z włókna węglowego, tylne skrzydło z włókna węglowego GP-DYNAMIC i osłonę silnika z włókna węglowego GP-VENTURI, która jest dobrze znanym elementem oferty G-POWER dla „większych braci” M2  tj. M4, M5 i M8. Osłona silnika jest szczególnie imponująca, nie tylko ze względu na jej wyjątkowy design, ale również dlatego, że jej wyrafinowane prowadzenie przepływu powietrza skutecznie odprowadza ciepło z komory silnika, zmniejszając w ten sposób obciążenie termiczne podzespołów napędowych.

G-POWER_M2_G87 widok z boku

KOŁA

G-POWER oferuje wybór między kutymi kołami HURRICANE RR i HURRICANE RS, aby zapewnić odpowiednie wypełnienie szerokich błotników G87. Koła mają wymiary 9×20″ dla przedniej osi i 10,5×21″ dla tylnej osi, wyposażone są w opony Michelin o wymiarach 285/30R20 i 295/25R21.

WNĘTRZE

Na koniec, ale nie mniej ważne, do wnętrza M2 dostępny jest szereg ulepszeń G-POWER. Obejmują m.in. sportowe kierownice z włókna węglowego i opcjonalne wyświetlacze LED, łopatki zmiany biegów z włókna węglowego, welurowe dywaniki, a nawet w pełni spersonalizowaną tapicerkę skórzaną.

Fot. G-Power

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

179 km/h w zabudowanym bez prawa jazdy, bez przeglądu i z dzieckiem

Nieczęsto piszemy o takich rzeczach, ale niektórzy kierowcy przeginają tak mocno (179 km/h na 50 km/h), że o tym po prostu trzeba powiedzieć. Jeżeli choć jedna osoba po przeczytaniu tego tekstu zrobi zaległy przegląd lub zdejmie nogę z gazu - to warto.   Kierowca Forda Mustanga, który jechał 179 kilometrów na godzinę w terenie zabudowanym…

Wymienił olej po 60 tys. km. Oto co zobaczył w silniku

Nie trzeba nikomu mówić, że regularnie wymieniany olej w silniku poprawia żywotność każdej jednostki. Jednak właściciel tego Seata Leona testował wytrzymałość auta (i swoją) i wymienił olej dopiero po 60 tys. km. Po przyjeździe na wymianę, pożałował że nie zrobił tego wcześniej. Olej silnikowy ma bardzo trudne zadanie. Musi pracować w czasie siarczystych mrozów, jak…