Nowy VW Golf - cena w Polsce. Jak na dzisiejsze standardy, nie jest źle - Trends Magazines

Nowy VW Golf – cena w Polsce. Jak na dzisiejsze standardy, nie jest źle

Nowy VW Golf 2024

W salonach Volkswagena ruszyła przedsprzedaż nowego Golfa. Nowy VW Golf to odświeżona wersja Mk8 i jeden z ostatnich Golfów ze spalinowymi silnikami. Ile trzeba zapłacić w Polsce za popularnego Volkswagena?

W tym roku Volkswagen Golf kończy równe 50 lat. Z tej okazji możemy spodziewać się różnych eventów oraz specjalnych wersji modelu. Teraz debiutuje też ósma generacja Golfa po faceliftingu, która otrzymała metkę z ceną.

VW Golf R 2024 – wiemy jaki będzie

Ile kosztuje nowy Volkswagen Golf w Polsce?

Volkswagen rozpoczyna przedsprzedaż najnowszego wcielenia bestsellera z Wolfsburga – Golfa. Ceny zaczynają się od 112 100 zł. Tyle kosztuje auto z nadwoziem hatchback w podstawowej wersji wyposażenia Golf, z silnikiem 1.5 TSI o mocy 115 KM. Poza odmianami Golf, Life i Style nowy Golf debiutuje na rynku także w wyjątkowej wersji Special Edition, która otrzymała wyposażenie dodatkowe w bardzo korzystnej cenie.

Nowy VW Golf Special Edition jest droższy od odmiany Life o zaledwie 800 zł, a kupujący zyskuje pakiet wyposażenia dodatkowego o wartości 11 190 zł. Nowy Golf będzie oferowany także w wielu wariantach finansowania, m.in. leasingu – przy założeniu 10% wpłaty wstępnej i umowie na 48 miesięcy z limitem 15 tys. km rocznie miesięczna rata za bazową odmianę wyniesie 1006 zł netto.

Nowy VW Golf 2024 – ceny i wersje

Pod maską początkowo znajdą się wyłącznie silniki 1.5 TSI, również w wersji mild hybrid – eTSI mHEV. Do wyboru będzie odmiana 115 lub 150 KM. Samochody z silnikami eTSI będą standardowo wyposażone w skrzynię DSG, a jednostki TSI będą przekazywać moment obrotowy na przednie koła za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów.

Nieco później w sprzedaży znajdą się także odmiany z silnikami 2.0 TDI (o mocy 115 lub 150 KM, ta druga standardowo ze skrzynią DSG), a także 2.0 TSI o mocy 204 KM (w Golfie Variancie Style z napędem 4MOTION) oraz 265 KM (w Golfie GTI). Pojawi się także usportowiona hybrydowa odmiana GTE o mocy 272 KM.

Nadchodzi VW Golf z Polski. Jest decyzja koncernu

Volkswagen twierdzi, że dzięki zmianie akumulatora na większy (19,7 KWh w porównaniu do 10,6 kWh poprzednio) i oszczędnemu silnikowi 1.5 TSI evo2 nowy Golf eHybrid będzie w stanie pokonać łącznie ok. 1000 km w trybie hybrydowym na długich trasach. Przy korzystaniu wyłącznie z silnika elektrycznego hybrydowy Golf będzie dysponować zasięgiem ok. 100 km. Dodatkową zaletą obu odmian hybrydy plug-in jest możliwość ładowania prądem stałym o mocy do 50 kW i przemiennym do 11 kW (poprzednio 3,6 kW).

Wersja silnikowa Golf Life Special Edition Style
1.5 TSI | 85kW/116KM | manualna, 6-biegowa 112 100 PLN 115 090 PLN 115 890 PLN
1.5 TSI | 110kW/150KM | manualna, 6-biegowa 123 390 PLN 124 190 PLN 134 090 PLN
1.5 eTSI mHEV | 85kW/116KM | DSG, 7-stopniowa 125 390 PLN 126 190 PLN
1.5 eTSI mHEV | 110kW/150KM | DSG, 7-stopniowa 133 690 PLN 134 490 PLN 144 390 PLN

Odmiany Golf to bazowe wersje z podstawowym wyposażeniem, na pokładzie takiego Golfa znajdziemy m.in. automatyczna klimatyzacja, wielofunkcyjna kierownica, system wyświetlania znaków drogowych, tempomat, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, nowy system infotainment, bezprzewodowy App-Connect (integracja z Apple CarPlay i Android Auto), interfejs telefonu komórkowego oraz nowe reflektory LED i tylne światła w tej samej technologii.

W późniejszym czasie, obok mocniejszych silników pojawią się też wersje wyposażenia R-Line, GTE oraz GTI.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

White 2115 i jego BMW E60 550i

Czym jeżdżą gwiazdy: White 2115  i jego BMW – wywiad ze znanym raperem

White 2115 to młody polski raper, którego debiutancka płyta „Rockstar” zyskała niedawno status platynowej. White nigdy nie ukrywał swojego przywiązania do marki BMW. Postanowiliśmy więc z nich chwilę porozmawiać. Nie tylko o muzyce, ale głównie o fascynacji autami z Bawarii. BMW E60 550i to niezła i rzadka maszyna...Zgadza się. To moje oczko w głowie, które jest odzwierciedleniem mojego scenicznego sukcesu…

VW T1 w hawajskim stylu

Właścicieli Volkswagenów T1 można podzielić na dwie grupy. Jedna dąży do utrzymania Transportera w stanie pełnej oryginalności, druga decyduje się na tuning z epoki. Oliver Wozny z Dortmundu wyszykował swoje auto w hawajskim stylu. Pierwsza generacja Transportera staje się coraz bardziej pożądanym klasykiem. Ma barwną historię, cieszy oko i po odpowiednim serwisie nadaje się do…