Zatankował i poszedł zapłacić. Po powrocie znalazł auto w rowie - Trends Magazines

Zatankował i poszedł zapłacić. Po powrocie znalazł auto w rowie

Na jednej ze stacji benzynowej w Lublinie doszło do niecodziennej sytuacji. Kierowca poszedł zapłacić za paliwo, kiedy wrócił auta nie było przy dystrybutorze. Samochód znalazł się kilkadziesiąt metrów dalej w pobliskim rowie. Jak to się stało?

Myśleliśmy, że takie sytuacje mają miejsce tylko w USA, gdzie kierowcy często zapominają „głowy” i zostawiają samochód „na luzie”. Po powrocie do auta często czeka ich niemiła niespodzianka. Okazuje się, że Polak też potrafi co pokazuje sytuacja z jednej z lubelskich stacji benzynowych.

Kierowca Subaru poszedł zapłacić za paliwo, a kiedy wrócił do dystrybutora auta tam nie było. Znalazło się w pobliskim rowie. Jak podaje serwis lublin112.pl: „w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia pojazdu, subaru ruszyło sprzed dystrybutora i stoczyło się do pobliskiego rowu. Na szczęście nikomu się nic nie stało i obyło się bez większych uszkodzeń.”

Co to oznacza? Nie jest pewne, czy auto było wyposażone w automatyczną, czy manualną skrzynię biegów, ale pewne jest to, że kierowca nie zaciągnął hamulca ręcznego, a skrzynię pozostawił „na luzie”. Efektem było stoczenie się pojazdu do rowu. Kierowca do ceny paliwa musiał jeszcze doliczyć koszty wyciągania pojazdu na drogę.  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Pierwszy crossover Volkswagena czyli Golf II Cross Country – galeria zdjęć

Zanim SUV-y oraz crossovery opanowały motoryzacyjny rynek Volkswagen pokazał światu ciekawego Golfa II Cross Country. Samochód posiadał napęd 4x4 oraz w przeciwieństwie do aktualnych crossoverów sprawnie poruszał się w terenie. T-Cross to współczesna interpretacja miastoodpornego Volkswagena. Który model według Was poradzi sobie lepiej poza miastem?

SKODA OCTAVIA iV

ŠKODA OCTAVIA „z prądem”. Co proponuje czeska firma?

Nowa ŠKODA OCTAVIA poza silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi będzie dostępna także z dwoma rodzajami napędów hybrydowych: typu plug-in oraz po raz pierwszy z technologią miękkiej hybrydy e-TEC.  ŠKODA OCTAVIA, po raz pierwszy będzie dostępna z aż czterema napędami do wyboru. Oprócz konwencjonalnych napędów spalinowych dostępne będą także dwie jednostki hybrydowe. Model jest drugim autem marki,…