Felgi AC3 od AC Schnitzer. Efektowne, lekkie i limitowane - Trends Magazines

Felgi AC3 od AC Schnitzer. Efektowne, lekkie i limitowane

Dobrze dobrane felgi są w stanie poprawić urodę najpiękniejszego nawet samochodu. Z wieloma modelami BMW doskonale komponują się obręcze kultowej firmy AC Schnitzer.

Renomowany tuner przygotował kute obręcze AC3 Lightweight Forged Rim. Są oferowane w rozmiarach 9.0Jx20″ (offset 25; możliwość montażu opon 245/30 – 265/30) oraz 10.0Jx20″ (offset 33; możliwość montażu opon 265/30 – 285/30), które doskonale leżą w najnowszych modelach BMW – w tym piątce czy M2, M3 czy M5.

Wykonanie w technologii kucia pozwoliło na znaczne podniesienie wytrzymałości felg przy zmniejszeniu ich masy – przednie ważą po 10,1 kg, a tylko 11,2 kg każda. To 25-35% mniej od tradycyjnie odlewanych obręczy. Dlaczego warto mieć w aucie lżejsze koła? Mają mniejszą bezwładność, co poprawia dynamikę i zwinność samochodu. Nie bez znaczenia jest też ograniczenia mas nieresorowanych, dzięki którym poprawia się komfort jazdy.

Decyzji o zakupie felg nie warto odwlekać. AC Schnitzer zamierza wypuścić partię zaledwie 300 kompletów. Numer każdego zostanie wybity na ramionach felg, co samo w sobie jest ewenementem. Nawet najlepsze felgi często pozostają na swój sposób anonimowe.

Podobne

BMW X5 Protection VR6

BMW X5 Protection VR6 w programie Secrets of the Supercars

Od 40 lat BMW wyznacza standardy w projektowaniu pojazdów opancerzonych. Teraz, po raz pierwszy w swojej historii, firma umożliwiła dostęp kamer telewizyjnych do tajnego działu pojazdów Security. Program Secrets of the Supercars zabiorze widzów za kulisy, aby mogli obejrzeć produkcję i testowanie BMW X5 Protection VR6 - SAV-a zdolnego wytrzymać atak z broni automatycznej, takiej jak…

Silnik BMW X6 40d (E71)

Najlepsze silniki BMW

BMW niegdyś słynęło z pancernych silników. Ostatnie konstrukcje nieco zepsuły te opinie, ale to nie znaczy, że dobre silniki BMW to już przeszłość. Sprawdzamy najlepsze nowoczesne silniki BMW. Dla większości z tych jednostek przejechanie 400-500 tys. km nie stanowi większego problemu. Ale uwaga, jest jedna zasada - osiągnięcie takich przebiegów jest możliwe tylko jeśli samochody…