BMW iX vs X7 - kto wygra przeciąganie liny? - Trends Magazines

BMW iX vs X7 – kto wygra przeciąganie liny?

Co można zrobić mając dwa, najmocniejsze i najcięższe w ofercie BMW modele? Wyścig na proste? Nuda! Lepiej sprawdzić, który okażę się lepszy w przeciąganiu liny. Wynik Cię zaskoczy!

Do pojedynku stają duże i mocne SUVy, ale reprezentujące zupełnie inne podejście do motoryzacji. BMW iX to auto elektryczne, ciężkie ze względu na baterie, ale też z bardzo dużym zapasem mocy. BMW X7 to z kolei przedstawiciel wymierającej rasy aut spalinowych z dużymi silnikami. iX ma spory moment obrotowy, ale X7 może uciągnąć dużo większy ciężar. 

Spójrzmy na liczby. BMW iX waży 2510 kg, jego motor spalinowy generuje 523 KM i 765 Nm. Elektryczny SUV może maksymalnie holować ciężar nieprzekraczający 2500 kg. Jak wygląda na tym tle spalinowe X7? Do pojedynku wybrano wersję M50i, a więc mamy do czynienia z 4,4-litrowym V8 twin-turbo o mocy 530 KM i 750 Nm. Moc więc bardzo zbliżona do modelu iX, ale X7 jest zdolne ciągnąć nawet 3500 kg. 

Pojedynek odbywał się na trawie, ze względu na to, aby nie uszkodzić opon i układu napędowego. To oznacza, że trakcja nie była doskonała i początek pojedynku jest dość nudny. Zresztą zobaczcie sami, kto wygra pojedynek w przeciąganiu liny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Wojsko może „wypożyczyć” Twojego SUVa

Wojskowa Komendantura Uzupełnień zaczęła wysyłać listy do właścicieli SUVów z informacją, że ich samochody mogą być przejęte przez armię "na cele świadczeń rzeczowych". Co to dokładnie oznacza? Czy trzeba oddawać auto wojsku? "Działając na podstawie ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej zawiadamiam, że na wniosek Wojskowego Komendanta Uzupełnień w (…) zostało wszczęte postępowanie administracyjne…

Wojskowy VW Iltis Typ 183 od frontu

Wojskowy Volkswagen zwany Fretką, który pokonał Mercedesa G!

Fani VW! Przed Wami wielozadaniowy lekki pojazd wojskowy! Typ 183 został skonstruowany przez Volkswagena specjalnie dla potrzeb niemieckiej Bundeswehry. Był produkowany zaledwie przez cztery lata. Skąd się wziął Iltis, czyli fretka dla armii Na licencji wytwarzały go również fabryki znajdujące się w Kanadzie i Belgii, gdzie pojazdy te służyły lokalnym siłom zbrojnym. Trafiały też do…