Vorsteiner naprawił grill nowego BMW M3! - Trends Magazines

Vorsteiner naprawił grill nowego BMW M3!

bmw m3 by Vorsteier widok z przodu

Firma z USA zajmująca się tuningiem wizualnym wypuściła właśnie pakiet stylistyczny do BMW M3 G80 i M4 G82. Mimo, że cały zestaw dostępny obecnie obejmuje nakładki przedniego grilla, przedni splitter, felgi i tylny spojler to uwagę najbardziej przykuwa subtelna, choć znacząca zmiana kontrowersyjnego grilla.

bmw m3 by Vorsteier front auta

Mniej brutalnie, ale…

Jest to modyfikacja mniej brutalna od tych zaprezentowanych przez inne firmy jak Evolve, gdzie zmieniamy cały przedni zderzak w celu wizualnej poprawy swojego samochodu. Tutaj zakładamy jedynie specjalne nakładki na grill, które w miejscu na tablicę rejestracyjną posiadają poszerzoną belkę zmieniając tym samym wygląd przodu naszego samochodu.

Kształt samego grilla pozostaje bez zmian, lecz ten podział nerek na górną i dolną część wizualnie myli oczy i powoduje, że wygląda to o wiele lepiej. Producent zapowiada dwie wersję tych nakładek, wykonaną z ABSu i włókna węglowego. Obie dostępne są już w przedsprzedaży, pierwsza za 899 dolarów, a na drugą musicie wydać 1499 dolarów.

bmw m3 by Vorsteier nowe nerki grilla

Nie jest tanio

Jeżeli jesteście jednak zainteresowani całym pakietem, ceny również zostały ujawnione. Przedni splitter możecie mieć za 2395 dolarów, a tylny spojler z włókna węglowego kosztuje 2195 dolarów. Na luty zapowiedziana jest jeszcze premiera 3-częściowego tylnego dyfuzora, a na marzec dokładek progów i wyścigowej maski z wlotami powietrza. Cały pakiet, który obejmuje wszystkie z wyżej wymienionych części możecie zamówić za 8684 dolarów.

Do mnie zmodyfikowany przód nowej M-ki przemawia o wiele bardziej od oryginału. Jakie jest wasze zdanie? Warto wydać dodatkowy grosz, choćby na same nakładki grilla? Podzielcie się swoją opinią.

Mateusz Zimoń

Źródło i foto: Vorsteiner

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Używane BMW E39. Ile kosztuje jego utrzymanie i naprawy?

E39 to czwarta generacja serii 5, bezpośredni następca bardzo udanego E34. Produkcja limuzyn ruszyła na początku roku 1995, natomiast kombi pojawiło się w drugiej połowie roku 1996. Zakończenie produkcji tych modeli przypadło odpowiednio na początek i koniec 2003 roku. Jeszcze do niedawna E39 było dostępne jedynie dla wąskiej grupy zamożnych klientów, obecnie ceny najstarszych egzemplarzy…

Zawieszenie KW V4 Clubsport BMW 3 G20

Nowe zawieszenie KW V4 do BMW 3 G20 i BMW 4 G22

Do BMW serii 3 (G20) sedan oraz BMW serii 4 (G22) coupé dostępny jest teraz nowy zestaw zawieszenia gwintowanego KW V4 Clubsport. Zawieszenie opiera się na rozwiązaniach wyścigowych KW dla działu sportowego BMW M. Obudowy amortyzatorów przedniej osi są teraz wykonane ze stopu stosowanego w sportach motorowych w połączeniu z 40-milimetrowymi wkładami amortyzatorów typu upside-down…