Pierwszy salon Pagani w Polsce - Trends Magazines

Pierwszy salon Pagani w Polsce

Pagani to jedna z najbardziej egzotycznych marek świata. Śmiało można zestawić ją razem z Bugatti i Koenigseggiem. Auta tej wyjątkowej marki można już kupować u oficjalnego dealera w Polsce.

Właścicielami pierwszego w Polsce salonu Pagani jest Grupa Pietrzak. Warto tu wspomnieć, że Ci posiadają już na terenie kraju salony takich marek jak Alpine, Ferrari, Maserati czy Koenigsegg. Firma wywodzi się ze stolicy Górnego Śląska, ale salon Pagani będzie zlokalizowany w Warszawie.

Klienci nie będą mieli zbyt dużego wyboru, bowiem Pagani oferuje tylko jeden model – Huayra. Ale za to jaki model! Pagani Huayra produkowane jest w Modenie. Auto składa się z 3770 części, jego nadwozie wykonane jest z egzotycznego materiału o nazwie Carbotanium, czyli połączenia włókna węglowego i aluminium. Silnik? To „v12” od AMG o pojemności 6 litrów o mocy 730 KM.

To przekłada się na kosmiczne wręcz osiągi. Huayra osiąga pierwsze 100 km/h w 3,2 s. Maksymalnie pojedzie ponad 370 km/h. Mamy więc do czynienia z hipersamochodem i wcześniejsze porównanie z Bugatti i Koenigseggiem nie jest przypadkowe. 

Za ten wyjątkowy samochód klienci będą musieli zapłacić ponad 1 mln euro w zależności od wersji i wyposażenia. Myślicie, że znajdą się klienci?

Konrad Maruszczak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

tzw. eLka na dachu samochody egzaminacyjnego

Nagranie z egzaminu na prawo jazdy. Kto i kiedy może je zobaczyć?

Powszechnie wiadomo, że państwowe egzaminy na prawo jazdy muszą być rejestrowane, jednak mało kto wie, co dzieje się z nagranym materiałem. Nagranie z egzaminu na prawo jazdy. Kto może je zobaczyć?  Nieważne, czy nasz egzamin będziemy zdawać pojazdem należącym do ośrodka egzaminacyjnego, czy skorzystamy z możliwości podstawienia samochodu przez naszą szkołę jazdy- tak czy inaczej…

Pierwsze BMW z napędem na przód - BMW E30 Elektro-Antrieb

BMW E30 – to pierwsze BMW z napędem na przód?

Gdy w 2014 roku BMW zaprezentowało model 2 Active Tourer z napędem na przód, piekło zamarło, a fani marki pękali ze śmiechu. To jednak nie było pierwsze auto z takim napędem, bo Niemcy przeprowadzali taki eksperyment już w latach 80. w modelu E30. To jednak nie koniec "udziwnień".  Dziś żaden znaczący producent samochodów nie może…