MANHART bierze się za nowe M3 i M4. Będzie "grubo"! - Trends Magazines

MANHART bierze się za nowe M3 i M4. Będzie „grubo”!

MANHART

Chociaż nowe BMW M3 (G80) i M4 (G82) dopiero wjeżdżają do salonów BMW na całym świecie, to specjaliści od tuningu w MANHART Performance już dają „priwju” programu tuningowego, który jest obecnie opracowywany dla nowego sedana i coupé.MANHART

MANHART MH3 600 oraz MH4 600

Nazwy wariantów dają pogląd na prognozowane osiągi silników obu: MANHART MH3 600 i MH4 600, oparte na fabrycznych wariantach konkurencji 510 KM i 650 Nm, otrzymają około 600 KM. Mówiąc dokładniej, po zainstalowaniu MANHART MHtronik Powerbox ich moc powinna wzrosnąć do około 620 KM i 750 Nm. Standardowe, 30-konne słabsze ,M3 i M4 osiągają około 590 KM po zainstalowaniu MANHART MHtronik.MANHART

Nie tylko silnik

Jeśli chodzi o technologię układu wydechowego, MANHART Performance będzie oferować zarówno układy wydechowe typu cat-back, jak i OPF-back – każdy z podwójnymi carbonowymi rurami wydechowymi. Ponadto MANHART Performance zaoferuje sprężyny obniżające wykonane przez H&R dla nowego czterodrzwiowego M3 i nowego dwudrzwiowego M4, a także opracowane przez firmę kute koła Concave One o wymiarach 9,0 × 21 cali z przodu i 10,5 × 21 cali na tylnej osi. Opcjonalnie felgi mogą mieć typowy dla MANHART złoty kolor. Do nadwozia modeli MH3 600 i MH4 600 będzie dostępny zestaw naklejek ze złotymi akcentami. W nowych modelach opracowywane są również nowe elementy aerodynamiczne z włókna węglowego, takie jak maska, przedni splitter, tylny spojler i dyfuzor, a także klapy boczne.MANHART

Dwie fazy

Faza pierwsza programu strojenia obejmuje szeroką gamę części i opcji, które pozwolą klientom dostroić i ulepszyć ich ukochane BMW. W drugiej fazie MANHART Performance pójdzie o krok dalej, przenosząc zarówno M3, jak i M4 na wyższy poziom. Ten pakiet będzie miał premierę pod koniec roku.

Podobne

BMW Serii 5 E28 – kultowy rekin kończy 40 lat

Dziś to jedno z najbardziej kultowych modeli BMW. Generacja E28, czyli tzw. "rekin" kończy właśnie 40. urodziny.  E28 był to drugi, po E12 model nowej serii 5. Poprzednik był hitem - w 9 lat sprzedano prawie 700 tys. egzemplarzy i prawdopodobnie dlatego, E28 nieznacznie różniło się od poprzednika. Auto było jedynie o centymetr szersze i…

#Klasykiempomieście, czyli nowa formuła spotkań miłośników motoryzacji, cz. I

Ostatnie miesiące były trudne dla miłośników spotkań motoryzacyjnych. Odwoływano wszelkie zloty i spoty, a także wydarzenia sportowe. Zakazano zgromadzeń, ale nie przemieszczania się samochodem. Potrzeba wyjścia z domu była ogromna. Dla wielu z nas nawet zwykła jazda bez celu ma znaczenie i daje mnóstwo radości. Właśnie to było powodem do organizacji tzw. fotospotów i przejażdżek…