Gwint dla BMW Touring G31 - Trends Magazines

Gwint dla BMW Touring G31

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Nowe BMW serii 3 staje się ulubionym modelem tunerów. Komplety zawieszeń dla Touringa G31 z napędem xDrive właśnie zaprezentowało KW.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Klienci mają do wyboru zestawy Variant 1 i Variant 2 oraz gwintowany Variant 3. Pierwszy z wymienionych ma zdefiniowaną przez ekspertów KW charakterystykę sprężyn i amortyzatorów. Zapewnia lepsze prowadzenie od seryjnego zawieszenia, a jednocześnie nie burzy komfortu jazdy.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

W Variant 2/3 można w 16-stopniowej skali regulować siłę odbicia amortyzatora. W Variant 3 dochodzi do tego możliwość strojenia siły dobicia (zakres 12 kliknięć). Doświadczony kierowca poprzez precyzyjne dostrojenie podwozia jest w stanie ograniczyć ruchy nadwozia, a jednocześnie zachować w miarę przyzwoity komfort jazdy.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

 

KW wykonuje swoje amortyzatory ze stali nierdzewnej, co sprawia, że są one nie tylko żywotne, ale również stanowią jeden z najbardziej efektownych elementów podwozia. Oczywiście poza wspomnianym zestawem dla Touringa z xDrive, KW ma już zestaw dla nowej serii 3 w nadwoziu sedan i z napędem na tylną oś. KW ma przygotowaniu zestaw KW DDC plug&play Coilover, który będzie współpracował z elektronicznym systemem regulacji siły tłumienia amortyzatorów.

low_KW_Variante_3_BMW_3er_G31_Touring

Podobne

Tuning-VW-Garbus-Vochol-Beetle-widok auta

Tuning inspirowany folklorem na przykładzie Garbusa – jak wam się podoba?

Legendarny Garbus był tuningowany na tysiące sposobów. Egzemplarz nazwany Vochol udowodnił, że wciąż można stworzyć coś wyjątkowego. Folklor był inspiracją dla wielu artystów. Jednak ludzie z branży motoryzacyjnej podchodzili do niego z rezerwą. Okazuje się, że niesłusznie, czego najlepszym przykładem jest Vochol, który powstał na bazie Beetle’a z 1990 roku. Karoserię auta szczelnie obłożono dwoma milionami kolorowych szklanych…

BMW X4 20d

Małe, ale ciekawe BMW X4 xDrive20d

BMW wymyśliło kolejny nowy rodzaj nadwozia (SAC) wraz z pojawieniem się w 2007 roku modelu X6. Okazał się wielkim światowym sukcesem. Dzięki temu koncern nabrał apetytu na poszerzenie gamy modeli Sports Activity Coupé i teraz w ofercie mamy duże X6, małe X2 i prezentowane X4. Pierwsza generacja (F26) debiutowała w 2014 roku i w ciągu czterech lat BMW sprzedało około 200 tysięcy sztuk…