Wielkie nerki z nowej czwórki na klasycznych BMW. Co by było gdyby.... - Trends Magazines

Wielkie nerki z nowej czwórki na klasycznych BMW. Co by było gdyby….

E36 M3 nerki

A co by było, gdyby BMW instalowało długie pionowe nerki od zawsze? Drivetribe postanowił sprawdzić i „przykleić” kilku sportowym BMW zestaw długich kłów.

 

BMW 2002 Turbo

2002 Turbo to pradziad BMW M3 i pierwszy samochód produkcyjny z turbodoładowaniem. Co sądzicie o wersji z wąską pionową nerką? Naszym zdaniem- (o dziwo) jest OK.

BMW 2002 turbo nerki     

BMW E30 M3

To pierwsze BMW M3 i prawdziwa ikona motorsportu. Dziś to poszukiwany klasyk. Tutaj długie nerki wyglądają zdecydowanie gorzej… o matko.

E30 M3 nerki

BMW E36 M3 

Ta generacja M3 przez lata żyła w cieniu legendarnego E30. Ale to w E36 po raz pierwszy mamy 6-cylindrowy silnik i potężną moc 321 KM (S50B32). Tutaj wielkie nerki wyglądają okropnie…

E36 M3 nerki


Zobacz więcej

BMW E46 M3

W tym przypadku niestety wcale nie jest lepiej… nerki zupełnie psują wyraz twarzy E46. Przy okazji M3 tej generacji BMW stworzyło wersję CSL. To auto do dziś uważane jest za jedną z najlepszych odmian BMW M3, a jej czas 7:55 na północnej pętli Nürburgring budzi respekt nawet w 2020.

E46 M3 nerki

BMW E92 M3

To jak do tej pory jedyna generacja M3 z silnikiem V8. Moc widlastej jednostki wynosi 420 KM. Nie wiem, jak Wam, ale mnie się od tego momentu zaczyna się nawet podobać ten pionowy grill. 

E92 M3 nerki

BMW F82 M4

Ta generacja sportowego Coupé wprowadza wiele zmian do kanonu sportowych BMW. Po raz pierwszy silnik otrzymał turbodoładowanie, zmianie uległa również nazwa- BMW M4. Zupełnie inaczej BMW koduje też tę generację – typoszereg nazywa sie F82, podczas gdy o „zwykłe” BMW 3 kodowane jest jako F32. A jak tu wygląda grill? Mnie się podoba!

F82 M4 nerki


Zobacz więcej

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

E30 z M52B28 do zabawy- GIEŁDA

Za niecałe 40 tys. PLN możecie aktualnie nabyć to czarne E30, które zdaje się być świetnie i starannie przygotowane do sportu. Lista wyposażenia i dokonanych zmian jest imponująca, a decyzje podjęte przez "budowniczych" bardzo do nas trafiają. M52B28 o mocy 230KM w aucie, które waży 950 KG i ma przełożenie 3.46 z pewnością pozwoli na…

BMW 2002 Hommage Turbomeister. Świetny projekt, po którym słuch zaginął

BMW lubi sięgać do swojej historii. Nie sili się przy tym na dosłowność. Preferuje luźne nawiązania. To wystarczy, by osiągnąć więcej niż satysfakcjonujący efekt. Przykładem jest odsłonięty w 2016 roku podczas Concours d’Elegance w kalifornijskim mieście Pebble Beach prototyp 2002 Hommage Turbomeister. Zamknijcie na moment oczy i pomyślcie o wyścigach samochodów turystycznych sprzed lat. Idziemy…