A co by było, gdyby BMW instalowało długie pionowe nerki od zawsze? Drivetribe postanowił sprawdzić i „przykleić” kilku sportowym BMW zestaw długich kłów.
BMW 2002 Turbo
2002 Turbo to pradziad BMW M3 i pierwszy samochód produkcyjny z turbodoładowaniem. Co sądzicie o wersji z wąską pionową nerką? Naszym zdaniem- (o dziwo) jest OK.
BMW E30 M3
To pierwsze BMW M3 i prawdziwa ikona motorsportu. Dziś to poszukiwany klasyk. Tutaj długie nerki wyglądają zdecydowanie gorzej… o matko.
BMW E36 M3
Ta generacja M3 przez lata żyła w cieniu legendarnego E30. Ale to w E36 po raz pierwszy mamy 6-cylindrowy silnik i potężną moc 321 KM (S50B32). Tutaj wielkie nerki wyglądają okropnie…
BMW E46 M3
W tym przypadku niestety wcale nie jest lepiej… nerki zupełnie psują wyraz twarzy E46. Przy okazji M3 tej generacji BMW stworzyło wersję CSL. To auto do dziś uważane jest za jedną z najlepszych odmian BMW M3, a jej czas 7:55 na północnej pętli Nürburgring budzi respekt nawet w 2020.
BMW E92 M3
To jak do tej pory jedyna generacja M3 z silnikiem V8. Moc widlastej jednostki wynosi 420 KM. Nie wiem, jak Wam, ale mnie się od tego momentu zaczyna się nawet podobać ten pionowy grill.
BMW F82 M4
Ta generacja sportowego Coupé wprowadza wiele zmian do kanonu sportowych BMW. Po raz pierwszy silnik otrzymał turbodoładowanie, zmianie uległa również nazwa- BMW M4. Zupełnie inaczej BMW koduje też tę generację – typoszereg nazywa sie F82, podczas gdy o „zwykłe” BMW 3 kodowane jest jako F32. A jak tu wygląda grill? Mnie się podoba!
Jeden komentarz
Comments are closed.