Luxusliner - to BMW M760Li stworzone przez polskiego tunera. - Trends Magazines

Luxusliner – to BMW M760Li stworzone przez polskiego tunera.

BMW M760Li xDrive tuning

My w Polsce potrafimy zmodyfikować BMW- cały czas pokazujemy Wam przykłady świetnych realizacji. Ale do tej pory nad Wisłą nie było nikogo, kto wziłąby się za flagową limuzynę BMW M760 Li xDrive z potężnym silnikiem V12. Aż do teraz. Poznajcie najnowszy projekt polskiego tunera auto-Dynamics.pl

           

Styl

Metamorfoza  rozpoczęła się od montażu kompletnego pakietu stylistycznego pochodzącego od renomowanego partnera – rosyjskiej manufaktury Ronin Design. To „Aero Body Kit”pochodzący z dedykowanej i zarezerwowanej wyłącznie dla pojazdów z stajni BMW linii Paradig///M. W skład zestawu wchodzi spoiler zderzaka przedniego skutecznie eliminujący efekt zadartego do przodu. Z front-lip’em korespondują wizualnie, agresywnie wyprofilowane listwy podprogowe które, współgrają z linią dyfuzora zderzaka tylnego. Tył podkreśla estetykę końcówek układu wydechowego. Jest też spoiler pokrywy bagażnika oraz uzupełniający cały projekt, spoiler dachowy. Każdy z elementów pakietu stylistycznego Paradig///M  został polakierowany w lakierze Frozen Black.

Felgi

Drugi etap metamorfozy to montaż aluminiowych 22-calowych kutych felg. Model EVO-5R pochodzi z linii modelowej EVO Series firmy Vossen. M760Li wyposażone jest w komplet ultra-lekkich oraz ekstremalnie wytrzymałych, obręczy aluminiowych w indywidualnym wykończeniu kolorystycznym Patina Gold. Felgi otrzymały ponadto szereg dodatkowych akcentów jak wewnętrzne kieszenie odelżające tudzież indywidualną kolorystykę zaślepek piast.

Niżej, ale równie komfortowo

Zawieszenie to zestaw w pełni regulowanych cięgien „NIVO” pochodzących od renomowanego, niemieckiego tunera – firmy BBM. Tuner zapewnia, że auto ma podobne maniery drogowe i komfort jazdy do seryjnego samochodu.

Ochrona

Auto otrzymało na całą karoserie ochronną folię bezbarwną o właściwościach samoregenerujących z serii Matte firmy Magnus Pro. Całe, matowe nadwozie zostało oklejone adekwatnie dobraną folią, przy ukryciu i zamaskowaniu wszelkich możliwych łączeń.

V12 Twin Turbo

Mechanicznie samochód pozostał seryjny. Czy jest sens podnosić moc potwora, który ma 585 KM, przyśpiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy oraz potrafi pojechać 305 km/h? 

źródło: auto-Dynamics.pl


Zobacz więcej

Podobne

BMW M240i RC kontra Nürburgring Nordschleife – WIADOMOŚCI

Najważniejsza informacja- nikomu nic się nie stało. Niestety tego samego nie można powiedzieć o BMW M240i Racing Cup. Po raz kolejny potwierdziło się, że Północna Pętla "nie bierze jeńców". Spóźnione hamowanie, a następnie kontakt z bandą na odcinku Adenauer Forst przeobraziło się w potężny lot nad torem i dewastację samochodu. Dalsza część filmu pokazuje, że nadjeżdżające…

BMW M3 E46 GTR – Drogowa bestia

Wyczynowe samochody są homologowane na bazie drogowych odpowiedników. Co zrobić, gdy taki nie istnieje? Trzeba go zbudować! Historia BMW M3 E46 GTR Jedną z najbardziej prestiżowych serii długodystansowych wyścigów jest American Le Mans Series. Wystawianie do niego BMW M3 mijało się z celem. Nawet mocno podrasowane M3 nie było w stanie nawiązać równorzędnej walki z…