Luxusliner - to BMW M760Li stworzone przez polskiego tunera. - Trends Magazines

Luxusliner – to BMW M760Li stworzone przez polskiego tunera.

BMW M760Li xDrive tuning

My w Polsce potrafimy zmodyfikować BMW- cały czas pokazujemy Wam przykłady świetnych realizacji. Ale do tej pory nad Wisłą nie było nikogo, kto wziłąby się za flagową limuzynę BMW M760 Li xDrive z potężnym silnikiem V12. Aż do teraz. Poznajcie najnowszy projekt polskiego tunera auto-Dynamics.pl

           

Styl

Metamorfoza  rozpoczęła się od montażu kompletnego pakietu stylistycznego pochodzącego od renomowanego partnera – rosyjskiej manufaktury Ronin Design. To „Aero Body Kit”pochodzący z dedykowanej i zarezerwowanej wyłącznie dla pojazdów z stajni BMW linii Paradig///M. W skład zestawu wchodzi spoiler zderzaka przedniego skutecznie eliminujący efekt zadartego do przodu. Z front-lip’em korespondują wizualnie, agresywnie wyprofilowane listwy podprogowe które, współgrają z linią dyfuzora zderzaka tylnego. Tył podkreśla estetykę końcówek układu wydechowego. Jest też spoiler pokrywy bagażnika oraz uzupełniający cały projekt, spoiler dachowy. Każdy z elementów pakietu stylistycznego Paradig///M  został polakierowany w lakierze Frozen Black.

Felgi

Drugi etap metamorfozy to montaż aluminiowych 22-calowych kutych felg. Model EVO-5R pochodzi z linii modelowej EVO Series firmy Vossen. M760Li wyposażone jest w komplet ultra-lekkich oraz ekstremalnie wytrzymałych, obręczy aluminiowych w indywidualnym wykończeniu kolorystycznym Patina Gold. Felgi otrzymały ponadto szereg dodatkowych akcentów jak wewnętrzne kieszenie odelżające tudzież indywidualną kolorystykę zaślepek piast.

Niżej, ale równie komfortowo

Zawieszenie to zestaw w pełni regulowanych cięgien „NIVO” pochodzących od renomowanego, niemieckiego tunera – firmy BBM. Tuner zapewnia, że auto ma podobne maniery drogowe i komfort jazdy do seryjnego samochodu.

Ochrona

Auto otrzymało na całą karoserie ochronną folię bezbarwną o właściwościach samoregenerujących z serii Matte firmy Magnus Pro. Całe, matowe nadwozie zostało oklejone adekwatnie dobraną folią, przy ukryciu i zamaskowaniu wszelkich możliwych łączeń.

V12 Twin Turbo

Mechanicznie samochód pozostał seryjny. Czy jest sens podnosić moc potwora, który ma 585 KM, przyśpiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy oraz potrafi pojechać 305 km/h? 

źródło: auto-Dynamics.pl


Zobacz więcej

Podobne

Regały na opony – kilka porad w zakupie profesjonalnych regałów

Regały na opony to meble wykorzystywane przede wszystkim w specjalistycznych sklepach, a niekiedy także w warsztatach samochodowych, skupach aut, lub salonach sprzedaży. Regały nadają się nie tylko do przechowywania i ekspozycji sprzedawanych opon. Są również bardzo przydatne w czasie urządzania witryn sklepowych – pozwalają na takie ułożenie opon, by wydobyć ich najatrakcyjniejszy profil. Poniżej udzielamy…

E38 L7 to najdłuższe BMW 7 w historii- CIEKAWOSTKI

Pomyśl o najdziwniejszej serii 7, jaką BMW kiedykolwiek wyprodukowało. Prawdopodobnie masz na myśli 6,7-litrowy E32 „Goldfisch” napędzany V16 (TUTAJ), prawda? To dobry kierunek, ale pozwólcie, że przedstawię konkurenta do tytułu najbardziej nietuzinkowego BMW 7 w historii. BMW L7 to fabrycznie przedłużona limuzyna E38. I nie chodzi nam o wersję long. L7 jest od niej jeszcze…