Luxusliner - to BMW M760Li stworzone przez polskiego tunera. - Trends Magazines

Luxusliner – to BMW M760Li stworzone przez polskiego tunera.

BMW M760Li xDrive tuning

My w Polsce potrafimy zmodyfikować BMW- cały czas pokazujemy Wam przykłady świetnych realizacji. Ale do tej pory nad Wisłą nie było nikogo, kto wziłąby się za flagową limuzynę BMW M760 Li xDrive z potężnym silnikiem V12. Aż do teraz. Poznajcie najnowszy projekt polskiego tunera auto-Dynamics.pl

           

Styl

Metamorfoza  rozpoczęła się od montażu kompletnego pakietu stylistycznego pochodzącego od renomowanego partnera – rosyjskiej manufaktury Ronin Design. To „Aero Body Kit”pochodzący z dedykowanej i zarezerwowanej wyłącznie dla pojazdów z stajni BMW linii Paradig///M. W skład zestawu wchodzi spoiler zderzaka przedniego skutecznie eliminujący efekt zadartego do przodu. Z front-lip’em korespondują wizualnie, agresywnie wyprofilowane listwy podprogowe które, współgrają z linią dyfuzora zderzaka tylnego. Tył podkreśla estetykę końcówek układu wydechowego. Jest też spoiler pokrywy bagażnika oraz uzupełniający cały projekt, spoiler dachowy. Każdy z elementów pakietu stylistycznego Paradig///M  został polakierowany w lakierze Frozen Black.

Felgi

Drugi etap metamorfozy to montaż aluminiowych 22-calowych kutych felg. Model EVO-5R pochodzi z linii modelowej EVO Series firmy Vossen. M760Li wyposażone jest w komplet ultra-lekkich oraz ekstremalnie wytrzymałych, obręczy aluminiowych w indywidualnym wykończeniu kolorystycznym Patina Gold. Felgi otrzymały ponadto szereg dodatkowych akcentów jak wewnętrzne kieszenie odelżające tudzież indywidualną kolorystykę zaślepek piast.

Niżej, ale równie komfortowo

Zawieszenie to zestaw w pełni regulowanych cięgien „NIVO” pochodzących od renomowanego, niemieckiego tunera – firmy BBM. Tuner zapewnia, że auto ma podobne maniery drogowe i komfort jazdy do seryjnego samochodu.

Ochrona

Auto otrzymało na całą karoserie ochronną folię bezbarwną o właściwościach samoregenerujących z serii Matte firmy Magnus Pro. Całe, matowe nadwozie zostało oklejone adekwatnie dobraną folią, przy ukryciu i zamaskowaniu wszelkich możliwych łączeń.

V12 Twin Turbo

Mechanicznie samochód pozostał seryjny. Czy jest sens podnosić moc potwora, który ma 585 KM, przyśpiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy oraz potrafi pojechać 305 km/h? 

źródło: auto-Dynamics.pl


Zobacz więcej

Podobne

Kompleksowo przebudowane BMW E38 740i

E38 powoli staje się pełnowartościowym youngtimerem. Czasy, gdy flagowa limuzyna BMW traciła na wartości, minęły bezpowrotnie. Na rynku używanych samochodów wzrosły ceny zadbanych egzemplarzy w ciekawych konfiguracjach. Właśnie taki jest przedmiotem naszej prezentacji. To model z 1995 roku o oznaczeniu 740i z manualną skrzynią biegów i kilkoma usprawnieniami właściciela, dzięki którym poprawiła się jego mechanika,…

#Klasykiempomiescie, czyli nowa formuła spotkań miłośników motoryzacji, cz. II

Znamy już termin kolejnej edycji #klasykiempomiescie - WTC - Watch This Car wraz z Giełdą Klasyków oraz Car spotted: Wielkopolska zapraszają miłośników klasycznej motoryzacji na przejażdżkę po poznańskich uliczkach, w dniu 27 czerwca o godz. 12.  Na czym polega to wydarzenie opisywaliśmy w poprzednim artykule, gdzie przeprowadziliśmy wywiad z WTC Watch This Car - pomysłodawcą…