BMW M3 znów w DTM! - Trends Magazines

BMW M3 znów w DTM!

Powstała seria wyścigów BMW E30 M3 DTM. To wirtualne zawody na platformie Assetto Corsa w Rumunii. Relację live przyciągają dziesiątki tysięcy widzów co weekend.

Ta popularna seria wyścigów wirtualnych odbywa się obecnie w Rumunii po raz piąty. W każdym wyścigu startuje się w sumie 30 samochodów, ale obecnie ponad 150 zawodników bierze udział w kwalifikacjach, w tym rumuński as tenisowy Florin Mergea. Wyścigi można oglądać na Facebooku, ale są również wyświetlane w telewizji. W ligę zaangażowane jest nawet BMW Group.

Ostatnie dwa weekendy wyścigowe odbyły się na wirtualnych wersjach Norisring i Nürburgring-Nordschleife. Sezon rozpoczął się 15 marca i obejmuje dziesięć przystanków, każdy z dwoma 30-minutowymi wyścigami. Inne tory w kalendarzu wyścigów to Virginia International Raceway (USA), Circuit Spa-Francorchamps (BEL), Circuit Park Zandvoort (NED), Kyalami Grand Prix Circuit (RSA) oraz Brands Hatch GP Circuit (GBR) do finału sezonu odbędzie się 17 maja.

Dzięki tej lidze prawdziwi fani BMW M3 E30 DTM wciąż mają wiele okazji, by wspominać i przeżywać emocje związane z historią DTM i E30 M3. Roberto Ravaglia, Johnny Cecotto, Steve Soper, Eric van de Poele, Harald Grohs byli jednymi z największych nazwisk w wyścigach samochodów turystycznych w latach 80-tych. To oni jeździli za kierownicą legendarnego BMW M3 E30 DTM, zbierając niezliczone zwycięstwa i tytuły. Ci kierowcy mają trwałe miejsce w historii BMW Motorsport, ale jak się okazuje kariera E30 DTM wciąż trwa- w wirtualnej rzeczywistości!

Podobne

TEST Mini Cabrio John Cooper Works – coś na wakacje

Wakacje to wspaniały czas. Piękna pogoda, dużo wolnego czasu, atmosfera beztroski i zabawy sprzyjają nawiązywaniu romansów, które miewają różny przebieg i konsekwencje. Czasami zostają po nich dobre wspomnienia, czasami złamane serce, a czasem przeradzają się w trwałą relację na resztę życia. Oto, jak zakończyła się moja wakacyjna przygoda z Mini Cabrio John Cooper Works.  Do…

Znasz tę wersję BMW E21? – galeria zdjęć

BMW E21 to piękny i poszukiwany klasyk. Auto było oferowane z dwudrzwiowym nadwoziem lub jako targa przerobiona przez firmę Baur. Kabriolet? Tak, taka wersja też istniała, chociaż wie o niej niewielu. Za zmianę E21 w odmianę bez dachu odpowiadała firma Peters Tuning. Jak Wam się podoba taka w pełni otwarta wersja?