E30 V8. Huligan z M60B40 pod maską- GIEŁDA - Trends Magazines

E30 V8. Huligan z M60B40 pod maską- GIEŁDA

Lubimy pokazywać Wam takie projekty. Tym razem w malowniczej Gdyni na sprzedaż jest BMW 3 typoszeregu E30. To sedan z 1988, w którym pod maską znajduje się 4-litrowe V8 o mocy 286 KM. Niestety w ogłoszeniu nie ma zdjęcia komory silnika i nie mamy pewności jak SWAP został wykonany. Za to bardzo podoba nam się żółty jack point pod tylnym zderzakiem. To może oznaczać tylko jedno- to auto często zmienia tylne opony! Ostrą jazdę gwarantuje też spaw, czyli 100% szpera. Jest nisko, jest Shadow Line i jest „dobre koło” Styling 32. BMW Trends approved!
Link do OGŁOSZENIA

Teść ogłoszenia:

Sprzedam BMW E30 sedan z silnikiem M60B40 V8 skrzynia manualna zrobiona z B25, na wolnych obrotach słychać ją ale jeżdżę z tym od początku i w niczym to nie przeszkadza. Blacharsko drobne ślady użytkowania auta na co dzień, progi uszkodzone przez złe umiejscowienie łap podnośnika. Auto bardzo mocne, łatwo stracić prawo jazdy. No i to tyle z minusów auta.
Zawieszenie gwintowane
Konwersja na 5×120
Hamulce 4 tarczę
Przód zaciski cztero tłoczkowe brembo
Dyferencjał duża głowa szpera100% + drugi z Z3 szpera 25%
Fotele kubełkowe
Cztero punktowe pasy
Jack point
Felgi styling 32 8J i 9J
Oczywiście auto zarejestrowane i opłacone.
Nie zależy mi na sprzedaży więc na nic się nie zamienię a cena do negocjacji jedynie na miejscu.

źródło: olx.pl

Podobne

Jakie BMW jeździły w powojennej Polsce?

Nawet dziś, gdy BMW jest dość popularną marką wciąż budzi pożądanie wśród fanów motoryzacji. Co dopiero było w czasach PRL? Zapraszamy do podróży w przeszłość, gdzie sprawdzimy, jakie BMW jeździły po drogach powojennej Polski. Posiadanie samochodu z charakterystycznym biało-niebieskim emblematem bywa spełnieniem najskrytszych marzeń miłośników motoryzacji. Kto z nas nie miał ulubionego resoraka z logo BMW czy plakatu…

750 KM i 980 Nm w BMW X6 M. W pogoni za mocą

G-Power wzięło na warsztat kolejne X6 M i wzmocniło silnik do poziomu mocy i momentu obrotowego, jakiego nie powstydziłby się supersamochód. Z podwójnie turbodoładowanego 4.4 V8 udało się wycisnąć 750 KM przy 6500 obr./min oraz 980 Nm w przedziale 3000-4500 obr./min. Uzyskanie dodatkowych 175 KM i 230 Nm wymagało znacznych modyfikacji osprzętu silnika. G-Power zamontował…