Kolekcja BMW M3 Paula Walkera została sprzedana. Znamy ceny- CIEKAWOSTKI - Trends Magazines

Kolekcja BMW M3 Paula Walkera została sprzedana. Znamy ceny- CIEKAWOSTKI

Pod koniec zeszłego roku informowaliśmy (TUTAJ), że 5 sztuk BMW M3 Lightweight Paula Walkera pójdzie pod młotek na aukcji Barrett-Jackson’s Scottsdale. Cóż, wspomniana aukcja odbyła się w miniony weekend i wiemy już jakie ceny osiągnęły te wyjątkowe egzemplarze. 

Cóż, zgodnie z oczekiwaniami, wszystkie samochody były sprzedawane po naprawdę dobrych cenach. Najdroższa sztuka kosztowała ponad 350 000 USD. Miała najniższy przebieg spośród pięciu- 4,600 mil, czyli 7 402 km.

Jednak przebieg licznika kilometrów nie był jedynym czynnikiem, który decydował o cenie. Drugi najdroższy samochód kosztował 235.000 USD i miał 42 514 mil (68,419 km), czyli więcej od trzeciego najdroższego egzemplarza, który przejechał 14 283 mil (22 986 km) i poszedł pod młotek za 220.000 USD.

Ostatnie dwa samochody miały 24 520 km (34 920 km) i 34 400 mil (55 361 km) i zostały sprzedane za 200 000 USD każdy. Są to prawdopodobnie najwyższe ceny, jakie kiedykolwiek zapłacono za E36 M3. Na dodatek BMW wyprodukowało tylko 126 sztuk wersji Lightweight, dlatego szanse na zdobycie jednej z nich były dość niewielkie, nie wspominając już o idealnym stanie, w jakim są te piękności.

 Na aukcji licytowano także inne samochody z kolekcji Paula Walkera, takie jak Nissan 350Z w Fast Five, sprzedany za 105.600 $.

Podobne

BMW Trends 1/2015

Za oknem wiosna i pierwsze jej zwiastuny dotarły do nas z Genewy, gdzie BMW tradycyjnie pokazało kilka nowości. Ciekaw jestem, jak podoba wam się zmodernizowana seria 1, wydłużony 2 Gran Tourer, M4 MotoGP Safety Car czy przygotowane przez tunerów Alpiny B5 i B6 Bi-Turbo Edition 50 oraz X6 AC Schnitzera. Ponieważ to pierwsze wydanie BMW…

Zakaz sprzedaży aut spalinowych to nic dobrego – uważa prezes BMW

Wygląda na to, że BMW jest jednym z tych producentów, którzy nie są zachwyceni decyzją UE o zakazie sprzedaży i produkcji aut spalinowych od 2035 roku. Oliver Zipse, szef BMW mocno skrytykował te plany.  BMW już nie raz podkreślało, że stoi murem za silnikami spalinowymi i będzie je produkować tak długo, jak to możliwe. Co…