Kto sprzedaje najwięcej EV? Europa i świat- TOP 10 - Trends Magazines

Kto sprzedaje najwięcej EV? Europa i świat- TOP 10

Top 10 Europa:

  1. Tesla
  2. BMW
  3. Renault
  4. Mitsubishi
  5. Hyundai
  6. Nissan
  7. KIA
  8. VW
  9. Volvo
  10. Audi

W Europie dominuje Tesla. Na drugim miejscu jest BMW (Mini na 11 pozycji). Na ostatnim miejscu podium jest francuski Renault. Volkswagen na dość odległym miejscu 8 za Japonią i Koreą. Audi zamyka Top 10.

Top 10 świat:

  1. Tesla
  2. BYD
  3. BMW
  4. Beijing Auto
  5. VW
  6. Nissan
  7. Hyundai
  8. Roewe
  9. Kia
  10. Renault

Świat również należy do Tesli. Udział amerykańskiej firmy w tym zestawieniu jest tym bardziej imponujący, że stawia czoła całej wschodnioazjatyckiej konkurencji. Ostatnie miejsce „na pudle” należy do BMW, co jest ogromnym sukcesem niemieckiej marki. Volkswagen znajduje się na wysokiej 5 pozycji, co oznacza że marka ma większy udział w rynku poza Europą. Ostatnie miejsce w Top 10 przypada francuskiej marce Renault.

 

Prezentujemy dane z Październikowego raportu IHS Markit New Registrations BEV+PHEV Jan – Sept 2019 dotyczącego samochodów osobowych o typach zasilania: Electric, Electric w. REX, Electric w/o REX, PHEV Diesel and PHEV Petrol.

Źródło: press.bmwgroup.com

Podobne

Elitarny VW Golf Cabrio Etienne Aigner

Przypominamy kolejny z waszych samochodów prezentowanych od ponad dekady na łamach VW TRENDS. Tym razem jest to elitarny VW Golf Cabrio Etienne Aigner. Etienne Aigner to producent ekskluzywnej galanterii skórzanej oraz kosmetyków. Władze tej snobistycznej firmy zapragnęły dodać swojej marce blichtru i w porozumieniu z koncernem z Wolfsburga stworzyły sygnowany logiem firmy samochód. Projektanci Etienne…

Kontrowersyjny i niepowtarzalny VW Golf II 1,3 GL

W dzisiejszych czasach stwierdzenie „jeżdżę Golfem dwójką” na nikim nie robi wrażenia. Jeśli jednak dodacie, że wasze cacko ma ospojlerowanie firmy Votex, aluminiowe felgi sygnowane logo tego samego producenta oraz brązową welurową tapicerkę w nienagannym stanie, obojętność momentalnie przerodzi się w ciekawość. Golf II generacji należący do Marka nie jest autem, które doceni każdy. I…