Porsche Panamera 10 Years Edition - PREZENTACJA - Trends Magazines

Porsche Panamera 10 Years Edition – PREZENTACJA

Porsche znane jest z prezentowania wielu limitowych edycji. Teraz przyszła kolej na 4-drziwowy model Panamera i obchody dziesiątej rocznicy na rynku. Nowa Panamera 10 Years Edition oferuje bogate wyposażenie standardowe z zakresu komfortu i konfiguracji podwozia. Wyróżniają ją również zarezerwowane wyłącznie dla specjalnej edycji elementy stylistyczne, takie jak nowe 21-calowe obręcze Panamera Sport Design w metalizowanym kolorze białego złota, z satynowym wykończeniem, oraz utrzymane w tym samym odcieniu logo „Panamera10 na przednich drzwiach. Jubileuszowe logo znajduje się także w kabinie, na panelu ozdobnym przed pasażerem z przodu i osłonach progów drzwi. Wnętrze wykończono czarną, częściowo skórzaną tapicerką. Atmosferę podkreślają dekoracyjne przeszycia w kolorze białego złota. Nowa urodzinowa edycja jest dostępna dla wariantów Panamera 4 i Panamera 4 E-Hybrid oraz dla odmian Sport Turismo z tymi samymi zespołami napędowymi.

 Do rozszerzonej standardowej specyfikacji należą: matrycowe reflektory LED z PDLS Plus, Asystenci zmiany i utrzymania pasa ruchu z rozpoznawaniem znaków drogowych, Asystent parkowania z kamerą cofania, a także panoramiczny dach, przyciemniane szyby, podgrzewane komfortowe fotele z 14-zakresową regulacją i herbem Porsche na zagłówkach, domykanie drzwi, cyfrowe radio oraz nagłośnienie przestrzenne BOSE®.

Standardowe trójkomorowe adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) i wspomaganie układu kierowniczego Plus sprawiają, że warianty Panamera10 są również idealnie wyposażone pod kątem zapewniania niezrównanej dynamiki jazdy.

Porsche Panamera 4 10 Years Edition z 2,9-litrową jednostką biturbo o mocy 243 kW (330 KM) można już zamawiać w cenie od 522 tys. zł. Wariant Sport Turismo z tym samym silnikiem kosztuje od 535 tys. zł. Ceny urodzinowej edycji Porsche Panamera 4 E-Hybrid startują od 580 tys. zł, a odmiany Sport Turismo – od 593 tys. zł. 2,9-litrowy motor biturbo i mocny, 136 konny silnik elektryczny dostarczają tu łącznie 340 kW (462 KM). Hybrydowe odmiany Panamera 10 Years Edition zostają wyposażone w pokładową ładowarkę o mocy 7,2 kW zamiast standardowych 3,6 kW. Obserwując rynek samochodów można pokusić się o stwierdzenie, że generalnie samochody z limitowych edycji oferują więcej w standardzie oraz lepiej trzymają wartość na rynku, dlatego polecamy zwrócić uwagę na tę wersję.


Zamów prenumeratę

Podobne

Tuning – zawieszenie gwintowane. Poradnik

Zawieszenie gwintowane w samochodach użytkowanych „cywilnie” to tylko pozornie ekstrawagancja i kosztowny kaprys użytkownika. Jeśli ze względu na budowę auta możemy je zamontować, okazuje się idealnym sposobem na efektywne i bezpieczne podrasowanie podwozia. Na równej asfaltowej nawierzchni podwozia tuninguje się stosunkowo łatwo i tanio. Mały prześwit, niski profil opon i jedno twarde zestrojenie zawieszenia. Problem…

Volkswagen Passat GTE Variant ładujący sie prądem

Co sądzimy o autach elektrycznych?

Najnowszy raport InsightOut Lab i Volkswagena wykazał, że podejście Polaków do samochodów elektrycznych jest pozytywne. Największym problemem są ceny „elektryków”.  Aż 84 proc. respondentów zgadza się ze stwierdzeniem, że auta elektryczne są drogie. Z badań wynika jednak, że jeśli ankietowani stanęliby przed wyborem, czy kupić auto droższe, ale tańsze w utrzymaniu, czy może tańsze, ale bardziej kosztowne w utrzymaniu, większość…