Nowa Honda e jest urocza! Czy stylistyka kei car spodoba się w Europie? - PREMIERA - Trends Magazines

Nowa Honda e jest urocza! Czy stylistyka kei car spodoba się w Europie? – PREMIERA

Honda zaprezentowała nowy miejski samochód elektryczny Honda e. Samochód ma bardzo uroczy design, który naszym zdaniem, mocno czerpie z lokalnej japońskiej kultury motoryzacyjnej i małych miejskich aut kei car. Hatchback ma kamery zamiast lusterek bocznych i ciekawe wnętrze z aż 5 ekranami. Największą powierzchnię cyfrowej deski rozdzielczej Hondy e zajmują dwa ekrany dotykowe LCD o przekątnej 12,3 cala. Są to główne ekrany systemu informacyjno-rozrywkowego, prezentujące szereg aplikacji i usług online.

Honda e jest wyposażona w wydajny silnik elektryczny, dostępny w dwóch wariantach mocy maksymalnej: 100 kW (136 KM) lub 113 kW (154 KM), generujący imponujący moment obrotowy 315 Nm. Akumulator o pojemności 35,5 kWh jest jednym z najmniejszych w swojej klasie, ale po pełnym ładowaniu zapewnia zasięg do 220 km, co sprawia, że Honda e doskonale sprawdza się podczas codziennych przejazdów w mieście. Istnieje też możliwość szybkiego ładowania baterii do 80% pojemności w 30 minut.  Honda e zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h po około 8 sekundach.

MASS PRODUCTION HONDA E REVEALED AND SET TO DEBUT AT FRANKFURT
MASS PRODUCTION HONDA E REVEALED AND SET TO DEBUT AT FRANKFURT

Podobne

Jak poprawić wygląd Mercedesa 190? Spraw mu felgi Barracuda

Wygląd klasycznego samochodu łatwo zepsuć jeśli zdecydujemy się na customowe dodatki. Jednak trzeba przyznać, że felgi Barracuda Karrizma wyglądają świetnie i nadają Mercedesowi 190 sportowego sznytu.  Przykład Mercedesa 190 E pokazuje, że felgi Karizzma pasują zarówno młodym, jak i starym wyjadaczom. Pamiętajmy, że 190-tka (produkowana od grudnia 1982 do sierpnia 1993) to już pełnoprawny klasyk.…

Używany Volkswagen Golf VII. Zalety, wady i typowe usterki. Czy warto kupić?

Volkswagen Golf GTE. Test hybrydy, która wymaga wyrzeczeń

Doskonale wygląda, świetnie jeździ i pali niewiele. Ideał? Nie do końca. W naszych warunkach hybrydowy Golf GTE wymaga jednak pewnych wyrzeczeń. Volkswagen nie spieszył się z wprowadzaniem samochodów hybrydowych do salonów. I dobrze, bo tym samym uniknięto niedopracowanych modeli. Trzonem hybrydowej oferty koncernu staje się linia GTE. To hybrydy z możliwością „dokarmiania” akumulatora trakcyjnego prądem…