Z Chin do Niemiec elektrycznym prototypem AIWAYS U5 - Trends Magazines

Z Chin do Niemiec elektrycznym prototypem AIWAYS U5

Przez prawie dwa miesiące dwa prototypowe akumulatorowo-elektryczne SUV-y AIWAYS U5 pokonały prawdopodobnie najdłuższą trasę tego typu prototypem pojazdu elektrycznego. Projekt otrzymał nazwę „U5 Engineering Drive”. Auta odjechały z Xi’an w Chinach 17 lipca i dotarły do Frankfurtu na targi IAA.

AIWAYS U5

AIWAYS U5 to samochód, który ma ambicje trafić do sprzedaży w Europie w 2020 roku. Jak podaje producent, ten transkontynentalny wyczyn podsumowuje prace deweloperskie i testy nowego SUV-a z dalekiego Wschodu.

AIWAYS U5

Aby uczcić zakończenie tej epickiej wycieczki samochodowej, AIWAYS organizuje specjalne przyjęcie w Sveta Art Gallery we Frankfurcie.

AIWAYS U5

Auto jest wyposażone w umieszczoną w podłodze baterię o pojemności 63 kWh, a silnik generuje 140 KW i 315 Nm. A Wy, drodzy czytelnicy, gdzie wybralibyście się elektrycznym prototypem o sugerowanym przez producenta zasięgu 460 km?

 

Podobne

TEST VW ID.4 GTX – sportowy na miarę naszych czasów

Samochody elektryczne przestały już kogokolwiek dziwić. Widok auta z zieloną tablicą rejestracyjną nie wywołuje poruszenia. Elektryki na stałe wpisały się w motoryzacyjny krajobraz. Nadszedł więc czas na kolejne eksperymenty. Elektryczny SUV? Elektryczne auto sportowe? A gdyby tak połączyć obie te cechy w jednym aucie? Poznajcie Volkswagena ID.4 GTX. (Nie)typowy samochód klasy GTI na miarę naszych czasów. Volkswagen ID.4 to…

Klasyczny Garbus na prąd

Volkswagen Group Components przedstawia koncepcję elektrycznego klasyka ze swoim partnerem firmą eClassics. Jest to Volkswagen Garbus o napędzie elektrycznym. W konwersji wykorzystano wyłącznie nowe części, które są seryjnie produkowane przez grupę Volkswagen. Napęd elektryczny, 1-biegowa skrzynia biegów i układ akumulatorowy oparte są na nowym VW e-up! Konwersji klasycznego Garbusa dokonała specjalistyczna firma eClassics. Jego premiera…