Dawny król zlotów VW po tuningu - Trends Magazines

Dawny król zlotów VW po tuningu

Tuning Golfa III (JMS)

Niegdyś był królem zlotów tuningowych. Obecnie mało kto myśli o modyfikowaniu Golfa III. Trend może się jednak zmienić.

Firma JMS Fahrzeugteile postanowiła wyjść naprzeciw potencjalnym oczekiwaniom rynku i przygotowała pakiet akcesoriów dla zainteresowanych poprawianiem auta, które wkrótce stanie się youngtimerem. Trudno sobie wyobrazić, by ktokolwiek chciał utrzymać Golfa III w stylu retro. Bardziej prawdopodobne wydają się modyfikacje na miarę szalonych lat 90.

Tuning Golfa III (JMS)

Tym właśnie tropem poszło JMS, oferując pakiet aerodynamiczny opracowany przez firmę Zender. W jego skład wchodzą bardziej masywne zderzaki bez przetłoczeń. Przedni wyceniono na 249 euro, a tylny na 229 euro. Nie zapomniano też o nakładkach na progi (199 euro) oraz wykonanej z włókna szklanego masce z wylotem powietrza (349 euro).

Przednie reflektory Hella z przezroczystymi kloszami upodobniły Golfa III do czwórki. Mniejszy prześwit zapewniło gwintowane zawieszenie KW Variant 1. Efektowne, skręcane z trzech części felgi o średnicy 17-cali stworzył Zender. W przeciwieństwie do pozostałych akcesoriów nie są już produkowane. Pozostają więc poszukiwania na rynku wtórnym. Swoim klientom JMS Fahrzeugteile może natomiast zaproponować sportowe wydechy i kolektory dla Golfa III. Oczywiście z atestami wymaganymi w ruchu drogowym.

Możesz zamówić prenumeratę i być na bieżąco z nowinkami i ciekawostkami dotyczącymi VW TUTAJ

Podobne

Indywidualista Passat B1 typ33 Variant LS

Passat to samochód, którego przedstawiać nie trzeba. Model B5 jakiś czas temu zrewolucjonizował rynek do tego stopnia, że jego obecność na naszych drogach stała się czymś powszechnym. Wspomniana generacja znalazła również zwolenników wśród miłośników tuningu, do modyfikacji chętnie wykorzystujących dużych obręczy i pneumatycznego zawieszenia. Na temat Passata można mieć różne zdanie, ale auto Przemka na…

VW Lupo GT widok z przodu

202 KM w VW Lupo GT – pali asfalt!

Koncern Volkswagen w swojej historii wyprodukował tylko jedną generację Lupo. Dzięki temu, gdy jest mowa o małym wilku, każdy wie, o jakie auto chodzi. Ta zasada nie do końca sprawdzi się jednak w przypadku prezentowanego egzemplarza z 1998 roku. Liczba zmian, jakie zostały dokonane w tym samochodzie, sprawia, że choć na pierwszy rzut oka wciąż…