BMW naszych Czytelników: Mikołaj i jego BMW E36 316i - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Mikołaj i jego BMW E36 316i

Mikołaj Wierucki to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E36 316i z 1995 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Zawieszenie gwintowane – przód wyjęte „helpery”, skręcone w miarę możliwości w dół. Tył sprężyny „betony” od Helmuta.
  • wydech końcowy z „kwasówki”,
  • środek zmieniony ze zwykłego weluru na pół-skórę Sportsitze,
  • kierownica gumowa zastąpiona tzw. seruduchem, z E36 czyli o mniejszej średnicy,
  • rozpórka przód od SwagierCustom,
  • dokładka przedniego zderzaka własnej konstrukcji,
  • dokładka tylnego zderzaka a’la mpakiet,
  • koła JR9 17” 8.5j z oponą 195/40/17,
  • dodatkowo zrobiona blacharka, pranie środka, korekta lakieru.

Klub: BMW Team Kraków

BMW E36 po zakupie:

BMW E36 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

BMW M3 kiedyś i dziś – galeria zdjęć

BMW M3 to synonim samochodu sportowego. Pierwsza generacja tego modelu debiutowała ponad 35 lat temu. Najnowsze wcielenie to już szósta generacja tego modelu. Zobacz jak zmieniła się M-trójka! Stara czy nowa szkoła? Oto jest pytanie. Które z tych aut widziałbyś w swoim garażu? My wzięlibyśmy obie 🙂

Znasz tę wersję BMW E21? – galeria zdjęć

BMW E21 to piękny i poszukiwany klasyk. Auto było oferowane z dwudrzwiowym nadwoziem lub jako targa przerobiona przez firmę Baur. Kabriolet? Tak, taka wersja też istniała, chociaż wie o niej niewielu. Za zmianę E21 w odmianę bez dachu odpowiadała firma Peters Tuning. Jak Wam się podoba taka w pełni otwarta wersja?