BMW naszych Czytelników: Łukasz i jego BMW E46 330ci - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Łukasz i jego BMW E46 330ci

Łukasz Gotkiewicz to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46 330ci „clubsport” + turbo z 2004 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Silnik M54b30, obecne doładowanie 1.05b 456 KM 574 Nm przy odcince 6 tys. obrotów,
    czasy według urządzenia racelogic 0-100 4,8s (problemy z trakcją – złe warunki), 100-200 8,6 s. – odprężony w pełni metalową uszczelką pod głowicą (bez przekładek)
  • głowica przeszła całkowity przegląd i remont: nowe uszczelniacze zaworowe, docierane zawory, planowanie, sprawdzanie na szczelność itd – blok z głowicą skręcony na szpilkach 11mm od FTWl motorsport
  • z kolektora ssącego usunięte wszystko co zbędne łącznie z ori odmą
  • termostat na 80 stopni naszego pomysłu
  • Hamulce: Przód – 8 tłoczkowe zaciski brembo zapożyczone z Audi r8, nawiercana tarcza zimmerman. Tył – 4 tłoczkowe zaciski brembo zapożyczone z Porsche cayman, nawiercana tarcza zimmerman.
  • Zawieszenie / układ napędowy: zawieszenie gwintowane ISC RACING z 32 stopniową regulacją twardości
  • customowy mechanizm LSD czyli szpera 45% od FTWL Motorsport
  • Koła: Felgi – raczej już kultowy 3 – częściowy Work Meister s1 r18, przód 9j, tył 10,5, opony Michelin ps4, tył federal 595rsr
  • Dolot: customowy sportowy kolektor ssący – cały dolot wyspawany z kwasiaka o średnicy 2,5 cala ze zmniejszoną ilością sylikonów do minimum
  • IC FMIC 450x300x76mm – BOV HKS SKV automat – całość skręcona miękkimi opaskami -większa przepustnica
  • dodatkowa chłodnica oleju.
  • Wydech: turbina to sprawdzony turbonetics 60-2 o kompaktowym żeliwie i muszli ssącej oraz sporych wirnikach i łożyskach kulkowych chłodzony wodą
  • kolektor wydechowy 3w1 Down Mount
  • wydech 3 cale po całości z puszką końcową, elastozłączem i 2 x vbadem -WG 50mm ze screamer pipem
  • Układ paliwowy: wtryski siemens 360ccm
  • pompa ori bosch 040
  • Elektronika: ecumaster det3 w trybie Fuel implant
  • wskaźniki „uszy Shreka” za kierownicą: boost + egt
  • układ zapłonowy na świecach denso
  • usunięte sondy
  • usunięty przepływomierz
  • manual boost controller
  • Sprzęgło: lekkie koło jednomasowe + tarcza z okładziną kewlarową i dociskiem mocniejszym od sachsa performance,`a pracującym bardzo miękko pod pedałem, a wszystko to współpracuje z 6b skrzynią biegów
  • Audio: wymienione głośniki + subwoofer + wzmacniacz od AudioSystem ( wygłuszone drzwi, nowe przewody itp.)
  • Wizualnie / inne: pakiet dokładek i spojlerów od maxtondesign, tylni spojler ori bmw – przyciemnione przednie lampy „krzyżami” od ftwl Motorsport.
  • rozpórka kielichów przednich od wiechers
  • kierownica obszyta skórą preforowaną + alcantara / mieszki również obszyte alcantarą, wszystko przeszyte nićmi z barwy „m”.

BMW E46 po zakupie:

BMW E46 po modyfikacjach:

Więcej zdjęć na Instagramie: gut7_e46_turbo

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Konkurs „Pokaż swoje BMW” – II miejsce

Dobiegł końca nasz KONKURS - "Pokaż swoje BMW". Po kilku tygodniach i wielu dyskusjach wyłoniliśmy zwycięzców. Oto zdobywca II miejsca.  Znamy już kolejnego laureata naszego konkursu. II miejsce, latarkę ledową Philips PJH10 oraz prezentację swojej bawarki na stronie trends.com.pl, wywalczyło BMW E61 Touring (zdjęcie nr 7). Jak to określił jeden z komentujących jest to: "Najładniejszy turas jakiego widziałem,…