BMW naszych Czytelników: Łukasz i jego BMW E46 330ci - Trends Magazines

BMW naszych Czytelników: Łukasz i jego BMW E46 330ci

Łukasz Gotkiewicz to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest BMW E46 330ci „clubsport” + turbo z 2004 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Silnik M54b30, obecne doładowanie 1.05b 456 KM 574 Nm przy odcince 6 tys. obrotów,
    czasy według urządzenia racelogic 0-100 4,8s (problemy z trakcją – złe warunki), 100-200 8,6 s. – odprężony w pełni metalową uszczelką pod głowicą (bez przekładek)
  • głowica przeszła całkowity przegląd i remont: nowe uszczelniacze zaworowe, docierane zawory, planowanie, sprawdzanie na szczelność itd – blok z głowicą skręcony na szpilkach 11mm od FTWl motorsport
  • z kolektora ssącego usunięte wszystko co zbędne łącznie z ori odmą
  • termostat na 80 stopni naszego pomysłu
  • Hamulce: Przód – 8 tłoczkowe zaciski brembo zapożyczone z Audi r8, nawiercana tarcza zimmerman. Tył – 4 tłoczkowe zaciski brembo zapożyczone z Porsche cayman, nawiercana tarcza zimmerman.
  • Zawieszenie / układ napędowy: zawieszenie gwintowane ISC RACING z 32 stopniową regulacją twardości
  • customowy mechanizm LSD czyli szpera 45% od FTWL Motorsport
  • Koła: Felgi – raczej już kultowy 3 – częściowy Work Meister s1 r18, przód 9j, tył 10,5, opony Michelin ps4, tył federal 595rsr
  • Dolot: customowy sportowy kolektor ssący – cały dolot wyspawany z kwasiaka o średnicy 2,5 cala ze zmniejszoną ilością sylikonów do minimum
  • IC FMIC 450x300x76mm – BOV HKS SKV automat – całość skręcona miękkimi opaskami -większa przepustnica
  • dodatkowa chłodnica oleju.
  • Wydech: turbina to sprawdzony turbonetics 60-2 o kompaktowym żeliwie i muszli ssącej oraz sporych wirnikach i łożyskach kulkowych chłodzony wodą
  • kolektor wydechowy 3w1 Down Mount
  • wydech 3 cale po całości z puszką końcową, elastozłączem i 2 x vbadem -WG 50mm ze screamer pipem
  • Układ paliwowy: wtryski siemens 360ccm
  • pompa ori bosch 040
  • Elektronika: ecumaster det3 w trybie Fuel implant
  • wskaźniki „uszy Shreka” za kierownicą: boost + egt
  • układ zapłonowy na świecach denso
  • usunięte sondy
  • usunięty przepływomierz
  • manual boost controller
  • Sprzęgło: lekkie koło jednomasowe + tarcza z okładziną kewlarową i dociskiem mocniejszym od sachsa performance,`a pracującym bardzo miękko pod pedałem, a wszystko to współpracuje z 6b skrzynią biegów
  • Audio: wymienione głośniki + subwoofer + wzmacniacz od AudioSystem ( wygłuszone drzwi, nowe przewody itp.)
  • Wizualnie / inne: pakiet dokładek i spojlerów od maxtondesign, tylni spojler ori bmw – przyciemnione przednie lampy „krzyżami” od ftwl Motorsport.
  • rozpórka kielichów przednich od wiechers
  • kierownica obszyta skórą preforowaną + alcantara / mieszki również obszyte alcantarą, wszystko przeszyte nićmi z barwy „m”.

BMW E46 po zakupie:

BMW E46 po modyfikacjach:

Więcej zdjęć na Instagramie: gut7_e46_turbo

  • Chcesz zaprezentować nam swoje BMW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP BMW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma BMW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Wspólna Pasja – E30 (325i Turbo oraz M3) – VIDEO

Ona jeździ 325i Turbo, a on jeździ M3. Czy Ingrid i Alexander są parą w prawdziwym życiu- trudno wyciągnąć konkretne wnioski, gdy jedyne co widzimy to jak śmigają tymi dwiema przepięknymi trójkami. Ja chcę myśleć, że tak właśnie jest- a oni mają idealny związek! Jest taki hasztag... #couplegoals https://www.youtube.com/watch?v=7vahmSiryfk