Odwracalny tuning BMW X5 M - Trends Magazines

Odwracalny tuning BMW X5 M

Fostla udowodniła, że nieprodukowane już BMW E70 jest świetnym materiałem do tuningu. Kilkadziesiąt metrów kwadratowych matowej folii potrafi radykalnie zmienić prezencję bawarskiego SUV-a.

Niemiecki tuner wziął na warsztat flagową wersję X5, czyli 555-konne X5 M. Samochód wyposażono w kompletny wydech firmy Akrapovic oraz elektronikę przygotowaną przez PP-Performance. Podwójnie doładowane 4.4 V8 świetnie zareagowało na modyfikacje. Badanie na hamowni wykazało, że wyjściowe 555 KM i 680 Nm udało się zamienić w 650 KM i 900 Nm.

Karoseria BMW X5 została oklejona matową folią w kolorze anodowanej czerwieni. Przeciwwagę stanowi czarny winyl, którym pokryto wszystkie chromowane elementy. Z kolei przyciemniająca folia trafiła na szyby, światła i elementy odblaskowe. Efektowne 21-calowe felgi pochodzą z katalogu BMW Performance. Fostla podała, że tuning X5 M pochłonął 18 tysięcy euro. To znaczna kwota, która przestaje szokować po zestawieniu z ceną BMW X5 M.

Zmodyfikowane X5 rzuca się w oczy, ale nie wzbudza negatywnych emocji. Co równie ważne, zaproponowane przez Fostlę modyfikacje są w pełni odwracalne. Możliwość powrócenia do seryjnego wyglądu przyda się, gdy zmienią się tuningowe trendy albo właściciel postanowi sprzedać X5.

Fot. Fostla

 

Podobne

BMW zostaje przy silnikach spalinowych

A przynajmniej tak długo, jak będzie to możliwe. Bawarczycy chcą utrzymać samochody z silnikami spalinowymi tam, gdzie auta elektryczne się nie sprawdzą. I wcale nie chodzi o 1,5-litrowe silniczki z trzema cylindrami, a o prawilne R6 i V8.  Oczywistą rzeczą jest, że auta elektryczne będą w przeciągu kilku lat dominować nad tymi z silnikami spalinowymi.…

Na co BMW wydało 900 milionów Euro?

Zakłady BMW Group w Monachium są przygotowane do produkcji elektrycznego BMW i4. Po sześciotygodniowej przebudowie około 5000 pracowników linii montażu pojazdów wznowiło produkcję seryjną. Zakłady będą mogły produkować na tej samej linii pojazdy z napędem wysokoprężnym, benzynowym, hybrydowym oraz w pełni elektryczne BMW i4. Koncern BMW Group zainwestował w całą rozbudowę i przebudowę około 200 milionów euro. Już w latach 2015-2018…