Odwracalny tuning BMW X5 M - Trends Magazines

Odwracalny tuning BMW X5 M

Fostla udowodniła, że nieprodukowane już BMW E70 jest świetnym materiałem do tuningu. Kilkadziesiąt metrów kwadratowych matowej folii potrafi radykalnie zmienić prezencję bawarskiego SUV-a.

Niemiecki tuner wziął na warsztat flagową wersję X5, czyli 555-konne X5 M. Samochód wyposażono w kompletny wydech firmy Akrapovic oraz elektronikę przygotowaną przez PP-Performance. Podwójnie doładowane 4.4 V8 świetnie zareagowało na modyfikacje. Badanie na hamowni wykazało, że wyjściowe 555 KM i 680 Nm udało się zamienić w 650 KM i 900 Nm.

Karoseria BMW X5 została oklejona matową folią w kolorze anodowanej czerwieni. Przeciwwagę stanowi czarny winyl, którym pokryto wszystkie chromowane elementy. Z kolei przyciemniająca folia trafiła na szyby, światła i elementy odblaskowe. Efektowne 21-calowe felgi pochodzą z katalogu BMW Performance. Fostla podała, że tuning X5 M pochłonął 18 tysięcy euro. To znaczna kwota, która przestaje szokować po zestawieniu z ceną BMW X5 M.

Zmodyfikowane X5 rzuca się w oczy, ale nie wzbudza negatywnych emocji. Co równie ważne, zaproponowane przez Fostlę modyfikacje są w pełni odwracalne. Możliwość powrócenia do seryjnego wyglądu przyda się, gdy zmienią się tuningowe trendy albo właściciel postanowi sprzedać X5.

Fot. Fostla

 

Podobne

BMW K2 E36 KARMANN dynamika tył

BMW K2, czyli E36 kompakt w wersji Karmann

Niemiecki Karmann to marka najbardziej kojarzona z samochodami marki Volkswagen, ale w swojej historii firma wyprodukowała również szereg prototypów na bazie aut innych marek. Jednym z nich jest BMW K2 z 1998. K2 to hybrydowe nadwozie oparte o BMW E36. Mówiąc hybryda nie mam tu na myśli napędu spalinowo-elektrycznego. Chodzi o to, że to BMW…