Odwracalny tuning BMW X5 M - Trends Magazines

Odwracalny tuning BMW X5 M

Fostla udowodniła, że nieprodukowane już BMW E70 jest świetnym materiałem do tuningu. Kilkadziesiąt metrów kwadratowych matowej folii potrafi radykalnie zmienić prezencję bawarskiego SUV-a.

Niemiecki tuner wziął na warsztat flagową wersję X5, czyli 555-konne X5 M. Samochód wyposażono w kompletny wydech firmy Akrapovic oraz elektronikę przygotowaną przez PP-Performance. Podwójnie doładowane 4.4 V8 świetnie zareagowało na modyfikacje. Badanie na hamowni wykazało, że wyjściowe 555 KM i 680 Nm udało się zamienić w 650 KM i 900 Nm.

Karoseria BMW X5 została oklejona matową folią w kolorze anodowanej czerwieni. Przeciwwagę stanowi czarny winyl, którym pokryto wszystkie chromowane elementy. Z kolei przyciemniająca folia trafiła na szyby, światła i elementy odblaskowe. Efektowne 21-calowe felgi pochodzą z katalogu BMW Performance. Fostla podała, że tuning X5 M pochłonął 18 tysięcy euro. To znaczna kwota, która przestaje szokować po zestawieniu z ceną BMW X5 M.

Zmodyfikowane X5 rzuca się w oczy, ale nie wzbudza negatywnych emocji. Co równie ważne, zaproponowane przez Fostlę modyfikacje są w pełni odwracalne. Możliwość powrócenia do seryjnego wyglądu przyda się, gdy zmienią się tuningowe trendy albo właściciel postanowi sprzedać X5.

Fot. Fostla

 

Podobne

BMW i8 od AC Schnitzer. Szlachetne oblicze tuningu

Salon samochodowy w Genewie uchodzi za najbardziej prestiżowe wydarzenie świata motoryzacji. AC Schnitzer sumiennie się do niego przygotował. Ozdobą stoiska tunera będzie BMW i8 z pakietem karbonowych elementów aerodynamicznych. Tworzą go dokładki pasa przedniego i progów, tylny spojler oraz trzyczęściowy dyfuzor. AC Schnitzer zadbał też o detale - wykonał z karbonu elementy wlotu powietrza w…

Test sportowego BMW M2 w mieście

Chwilę po premierze przetestowaliśmy BMW M2 na torze Hungaroring. Egzamin zdało z wyróżnieniem. Teraz przyszedł więc czas na bardziej życiowy sprawdzian. Naturalnym środowiskiem dla sportowych samochodów jest tor. Tyle teorii. Bo jak z praktyką bywa, wszyscy doskonale wiemy. Kto chce zarobić na M2 i jego późniejsze utrzymanie, musi spędzać dużo czasu w pracy. O ile…