VW Beetle jeszcze bardziej retro - Trends Magazines

VW Beetle jeszcze bardziej retro

Beetle udanie nawiązuje do kultowego Garbusa. Okazuje się, że zawsze może być lepiej. Zbudowany w USA Beetle Post udowodnił, że podstawą udanego tuningu jest pomysł poparty dobrą felgą, obniżonym prześwitem i nietuzinkowymi dodatkami.

Punktem wyjścia był Beetle w kolorze Habanero Orange, doposażony w pakiet R-Line. Felgi Mr. Drama Queen wybrano z oferty firmy radi8. Prześwit zmniejszyło gwintowane zawieszenie H&R Street Performance, które pozwala na obniżenie auta nawet o 6,5 cm względem serii.

Żeby Beetle prezentował się bardziej klasycznie, dolne części drzwi wyklejono liniami rozpoczynającymi się od napisanej klasyczną czcionką nazwy marki. Zmiany w kabinie ograniczyły się do zamontowania w bagażniku stelaża do mocowania przednich kół BMX-ów. Rowery przytwierdza się natomiast do uchwytów przyklejanych do dachu i tylnej szyby. I nie są to bynajmniej dodatki na pokaz. Garbus został zmodyfikowany pod dyktando Alise Post – amerykańskiej kolarki BMX, czterokrotnej medalistki mistrzostw świata.

Fot. (prod)

Podobne

CC1 – tajemniczy prototyp VW

Lekkie, aerodynamiczne i oszczędne samochody nie są zamysłem XXI wieku. Pracowano nad nimi już pod koniec ubiegłej dekady. Jeden z tajemniczych prototypów można zobaczyć w AutoMuseum Volkswagen. W koncernie Volkswagena zadanie produkowania aut z karoseriami z lekkich stopów spoczęło na marce Audi. Jej najmniejszy model – A2 – był dostępny w latach 1999–2005. Warto wiedzieć,…

Niższy niż myślisz VW Golf III GTI Pneumatic!

Położona na boku butelka 0,33 l jest dla niego zbyt wysoka! Tak niewielka odległość dzieli prezentowaną „trójkę” od podłoża! Pneumatyczne zawieszenie pozwala jednak bez kłopotów przemieszczać się nawet po polskich dziurawych drogach. (Z archiwum TRENDS) Czerwony Volkswagen Golf trzeciej generacji z fabryki wyjechał w 1994 roku. W Wolfsburgu został wyposażony w charakteryzujący się mocą 115…