500 KM+ Golf R Variant - Giełda Trends - Trends Magazines

500 KM+ Golf R Variant – Giełda Trends

Golf R Variant Tuning

Przedstawiamy nietuzinkowego Golfa R Variant po tuningu. Już seryjna R’ka Variant jest genialna i to bardzo szybkie auto sportowe. W tym egzemplarzu moc została podniesiona do 515 koni mechanicznych, ale to zaledwie początek listy modyfikacji. 

Golf R Variant Tuning_1   

Opis modyfikacji wg. właściciela: 

Auto serwisowane i modyfikowane wyłącznie w firmie CompSport.
Obecnie na stage 3 posiada moc 515hp/605nm( wykres z hamowni na zdjęciu). 

Tuning mechaniczny:

– stage 3: turbo Garret GTX 28, wydajniejsza pompa paliwa, chłodnica powietrza Wagner, kompletny układ wydechowy z czarnymi ceramicznymi końcówkami MG Motorsport, inne świece zapłonowe, ECU + TCU ComSport( modyfikacja przy przebiegu 4500km), auto bezawaryjne, do jazdy na co dzień, taki był cel CompSport
– olej penrite/liqui moly – do tej pory wymieniony 4x, piąta wymiana 23.05.2020r. – serwis w CompSport Łódź olej silnikowy (penrite), filtr powietrza, kabinowy oraz świece( świec nie trzeba było jeszcze wymieniać, ale wymieniłem)
– wkładka filtra powietrza K&N, turbo inlet hose VW Racingline

Golf R Variant Tuning_1

Inne modyfikacje mechaniczne:

– stabilizatory Eibach
– rozpórka kielichów Górny
– tuleje zawieszenia TTRS, prowadnice powietrza RS3, przedni wózek zawieszenia aluminiowy, pełna dolna osłona silnika, zbieżność ustawiona jak w RS3
– zestaw hamulców przód Revo by Alcon 380mm, czerwony, klocki ds2500(obecne są jeszcze dobre, mam nowe, które dokładam do auta kupującemu)
– hamulce tył 356mm, tarcza chyba Pagid, już nie pamiętam, adaptery zacisków vagbremtechnik, klocki oryginalne( przebieg niewielki), ferodo piszczały

Golf R Variant Tuning_1

Tuning wizualny:

– cały przód – zderzak, maska, błotniki, słupki A, nadszybie oraz wszystkie piano blacki i wnęki klamek zabezpieczone folią ochronną samoregenerująca, reszta auta ceramika Modesta+, lampy przód i tył folia Stek Dynoshade, 15.05.2020r. serwis powłoki ceramicznej oraz folii
– maska carbonowa Seibon TM-style + folia
– obudowy lusterek karbon oryginalne VW + folia
– dokładka zderzaka przedniego iSweep – jakość wykonania lepsza od piano blacków VW + folia
– relingi oraz element aluminiowy grilla oklejone folią czarny połysk, już prawie dwa lat, nic z folią się nie dzieje
– dokładki zderzaka tylnego + folia oraz dyfuzor – Maxton – jakość wykonania i dopasowanie bardzo dobre, montaż bez istotnej ingerencji w oryginalne części

Golf R Variant Tuning_1

Koła:

– lato KUTE lekkie felgi 19″ RZ21 BC Forged czarny połysk( 21 to nazwa nie rozmiar) robione na zamówienie przód i tył pod auto( równe z obrysem) + ceramika, opony 235/35 Michelin PS4 – jakieś 2-3tyś km przebiegu
– na zimę oryginalne czarne Pretorie 19″ + dystanse i śruby H&R(czarne) + ceramika, opony 235/35 Michelin Pilot Alpin PA4

Golf R Variant Tuning_1

Link do oryginalnego ogłoszenia

źródło: otomoto.pl


Zobacz więcej

Podobne

Fabrycznie nowe BMW E38 sprzedane za „worek pieniędzy”- CIEKAWOSTKI

Nie będziemy trzymać Was w niepewności. Auto zostało sprzedane się za ponad 120 tys. Euro. Jak do tego doszło? Z pewnością znacie ten scenariusz. W internecie pojawia się ładny youngtimer i właściciel żąda za niego pokaźnej kwoty. Od razu pojawiają się dyskutujący na temat stanu i ceny ów egzemplarza. I wtedy pada magiczne zdanie: "jak…

VW Golf II, tuning, rost style

VW Golf II Kryzys-bieda edition. Czy to ładne?

Niewtajemniczony w najnowsze tuningowe trendy obywatel III Rzeczpospolitej widząc prezentowanego Golfa zapewne uznałby, że jest zaniedbany przez swojego właściciela do granic przyzwoitości. Pomyliłby się ogromnie! Rost Style to trend w tuningu, który do Polski trafił kilka lat temu, mimo to nie zdobył zbyt dużej popularności. Zmodyfikowane w tym stylu auta na ogół mają tylko jeden…