500 KM+ Golf R Variant - Giełda Trends - Trends Magazines

500 KM+ Golf R Variant – Giełda Trends

Golf R Variant Tuning

Przedstawiamy nietuzinkowego Golfa R Variant po tuningu. Już seryjna R’ka Variant jest genialna i to bardzo szybkie auto sportowe. W tym egzemplarzu moc została podniesiona do 515 koni mechanicznych, ale to zaledwie początek listy modyfikacji. 

Golf R Variant Tuning_1   

Opis modyfikacji wg. właściciela: 

Auto serwisowane i modyfikowane wyłącznie w firmie CompSport.
Obecnie na stage 3 posiada moc 515hp/605nm( wykres z hamowni na zdjęciu). 

Tuning mechaniczny:

– stage 3: turbo Garret GTX 28, wydajniejsza pompa paliwa, chłodnica powietrza Wagner, kompletny układ wydechowy z czarnymi ceramicznymi końcówkami MG Motorsport, inne świece zapłonowe, ECU + TCU ComSport( modyfikacja przy przebiegu 4500km), auto bezawaryjne, do jazdy na co dzień, taki był cel CompSport
– olej penrite/liqui moly – do tej pory wymieniony 4x, piąta wymiana 23.05.2020r. – serwis w CompSport Łódź olej silnikowy (penrite), filtr powietrza, kabinowy oraz świece( świec nie trzeba było jeszcze wymieniać, ale wymieniłem)
– wkładka filtra powietrza K&N, turbo inlet hose VW Racingline

Golf R Variant Tuning_1

Inne modyfikacje mechaniczne:

– stabilizatory Eibach
– rozpórka kielichów Górny
– tuleje zawieszenia TTRS, prowadnice powietrza RS3, przedni wózek zawieszenia aluminiowy, pełna dolna osłona silnika, zbieżność ustawiona jak w RS3
– zestaw hamulców przód Revo by Alcon 380mm, czerwony, klocki ds2500(obecne są jeszcze dobre, mam nowe, które dokładam do auta kupującemu)
– hamulce tył 356mm, tarcza chyba Pagid, już nie pamiętam, adaptery zacisków vagbremtechnik, klocki oryginalne( przebieg niewielki), ferodo piszczały

Golf R Variant Tuning_1

Tuning wizualny:

– cały przód – zderzak, maska, błotniki, słupki A, nadszybie oraz wszystkie piano blacki i wnęki klamek zabezpieczone folią ochronną samoregenerująca, reszta auta ceramika Modesta+, lampy przód i tył folia Stek Dynoshade, 15.05.2020r. serwis powłoki ceramicznej oraz folii
– maska carbonowa Seibon TM-style + folia
– obudowy lusterek karbon oryginalne VW + folia
– dokładka zderzaka przedniego iSweep – jakość wykonania lepsza od piano blacków VW + folia
– relingi oraz element aluminiowy grilla oklejone folią czarny połysk, już prawie dwa lat, nic z folią się nie dzieje
– dokładki zderzaka tylnego + folia oraz dyfuzor – Maxton – jakość wykonania i dopasowanie bardzo dobre, montaż bez istotnej ingerencji w oryginalne części

Golf R Variant Tuning_1

Koła:

– lato KUTE lekkie felgi 19″ RZ21 BC Forged czarny połysk( 21 to nazwa nie rozmiar) robione na zamówienie przód i tył pod auto( równe z obrysem) + ceramika, opony 235/35 Michelin PS4 – jakieś 2-3tyś km przebiegu
– na zimę oryginalne czarne Pretorie 19″ + dystanse i śruby H&R(czarne) + ceramika, opony 235/35 Michelin Pilot Alpin PA4

Golf R Variant Tuning_1

Link do oryginalnego ogłoszenia

źródło: otomoto.pl


Zobacz więcej

Podobne

Drogocenny Beetle GSR

Przez dziesiątki lat mury fabryk Volkswagena opuściły miliony Garbusów. Tylko nieliczne wersje mocno zapisały się w historii. Jedną z nich jest Gelb-Schwarze Renner. Auto, znane też pod skrótem GSR, może uchodzić za protoplastę współczesnych Volkswagenów z pakietami R-Line. Produkowany od 27 grudnia 1972 roku do 1 lutego 1973 roku Garbus był wzorowany na wyczynowym modelu…

BMW E30 318iS touring coupé? Tak, to możliwe!

Niemiecki gigant przygotował wiele wersji specjalnych modelu E30, ale nigdy tak efektownej. Połączenie touringa z coupé wymagało wiele wysiłku, ale efekt trzeba uznać za niezwykły. To BMW rozsławiło Jędrzejów nie tylko w Europie, lecz również w USA. Darek długo dopracowywał pomysł budowy wyjątkowego samochodu. Do dzieła przystąpił w 2010 roku. Postanowił stworzyć nietypowy pojazd, jakiego…