Luxusliner - to BMW M760Li stworzone przez polskiego tunera. - Trends Magazines

Luxusliner – to BMW M760Li stworzone przez polskiego tunera.

BMW M760Li xDrive tuning

My w Polsce potrafimy zmodyfikować BMW- cały czas pokazujemy Wam przykłady świetnych realizacji. Ale do tej pory nad Wisłą nie było nikogo, kto wziłąby się za flagową limuzynę BMW M760 Li xDrive z potężnym silnikiem V12. Aż do teraz. Poznajcie najnowszy projekt polskiego tunera auto-Dynamics.pl

           

Styl

Metamorfoza  rozpoczęła się od montażu kompletnego pakietu stylistycznego pochodzącego od renomowanego partnera – rosyjskiej manufaktury Ronin Design. To „Aero Body Kit”pochodzący z dedykowanej i zarezerwowanej wyłącznie dla pojazdów z stajni BMW linii Paradig///M. W skład zestawu wchodzi spoiler zderzaka przedniego skutecznie eliminujący efekt zadartego do przodu. Z front-lip’em korespondują wizualnie, agresywnie wyprofilowane listwy podprogowe które, współgrają z linią dyfuzora zderzaka tylnego. Tył podkreśla estetykę końcówek układu wydechowego. Jest też spoiler pokrywy bagażnika oraz uzupełniający cały projekt, spoiler dachowy. Każdy z elementów pakietu stylistycznego Paradig///M  został polakierowany w lakierze Frozen Black.

Felgi

Drugi etap metamorfozy to montaż aluminiowych 22-calowych kutych felg. Model EVO-5R pochodzi z linii modelowej EVO Series firmy Vossen. M760Li wyposażone jest w komplet ultra-lekkich oraz ekstremalnie wytrzymałych, obręczy aluminiowych w indywidualnym wykończeniu kolorystycznym Patina Gold. Felgi otrzymały ponadto szereg dodatkowych akcentów jak wewnętrzne kieszenie odelżające tudzież indywidualną kolorystykę zaślepek piast.

Niżej, ale równie komfortowo

Zawieszenie to zestaw w pełni regulowanych cięgien „NIVO” pochodzących od renomowanego, niemieckiego tunera – firmy BBM. Tuner zapewnia, że auto ma podobne maniery drogowe i komfort jazdy do seryjnego samochodu.

Ochrona

Auto otrzymało na całą karoserie ochronną folię bezbarwną o właściwościach samoregenerujących z serii Matte firmy Magnus Pro. Całe, matowe nadwozie zostało oklejone adekwatnie dobraną folią, przy ukryciu i zamaskowaniu wszelkich możliwych łączeń.

V12 Twin Turbo

Mechanicznie samochód pozostał seryjny. Czy jest sens podnosić moc potwora, który ma 585 KM, przyśpiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy oraz potrafi pojechać 305 km/h? 

źródło: auto-Dynamics.pl


Zobacz więcej

Podobne

O tym BMW zapomnieli wszyscy. Pokazujemy jedyny egzemplarz

Marcello Gandini pod koniec lat 60-tych zaprojektował BMW 2800 Spicup. Czy Wy też o nim nie słyszeliście? Gandini nakreślił wyjątkowy samochód, który powstał w zakładach biura projektowego Bertone. Auto zostało zbudowane jako spider-coupé. Najważniejszym punktem tego projektu był trzyczęściowy otwierany dach wykonany ze stali nierdzewnej. Spicup był odważnym prototypem, ale oczach koncernu z Monachium niestety…

Który oszczędniejszy: Passat TDI (190 KM) czy Passat GTE (218 KM)?

Legendarne TDI i walczące o swoje miejsce na rynku GTE są różnymi receptami Volkswagena na niskie zużycie paliwa. Drogi do sukcesu okazują się różne, tak samo jak charaktery obu wersji limuzyny. Przez lata utarła się teoria, że diesle są oszczędne, a silniki benzynowe paliwożerne, co rekompensują większą zrywnością i wyższą kulturą pracy. Rozwój techniki sprawił,…