VW Trends 1/2015 - Trends Magazines

VW Trends 1/2015

 

Za oknem budzi się wiosna i pierwsze jej zwiastuny dotarły do nas z Genewy, gdzie Volkswagen  radycyjnie pokazał kilka nowości. Ciekaw jestem, jak podoba wam się Sport Coupé Concept GTE i przedstawiona wcześniej w Las Vegas koncepcja Golfa R Touch. Wbrew opiniom niektórych malkontentów, koncern bardzo dobrze radzący sobie z projektowaniem i produkcją tzw. aut popularnych potrafi też zaskakiwać nowatorskimi projektami w różnych klasach, podobnie jak stale obecni na naszych łamach miłośnicy VW swoimi samochodami.
Ponieważ to pierwsze wydanie VW TRENDS w 2015 roku, czas na kilka ogłoszeń formalnych. Jak już wspominałem, od teraz będziemy ukazywać się CZTERY razy w roku – w marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu. Nadal będziemy w sprzedaży detalicznej, choć serdecznie zapraszam wszystkich do prenumeraty – wasz ulubiony magazyn otrzymacie wówczas bezpośrednio do domu. Niestety, po dziesięciu latach podnieśliśmy cenę. Mam nadzieję, że na kolejnych dziesięć lat.
Zapraszam do lektury aktualnego wydania, także w elektronicznej wersji VW TRENDS w AppStore, a codziennie na naszą stronę www.trends.com.pl, na której dowiecie się o VW tego, czego w innych mediach nie znajdziecie.

[real3dflipbook id=’4′]

Podobne

BMW_520d_GT

Czy pierwszy model BMW z rodziny GT może się dziś podobać? – ARCHIWUM

W obecnym świecie pełnym stereotypów, płytkich wzorców, bezmyślnie kopiowanych zachowań nadal istnieją jednostki idące pod prąd i wyłamujące się ze wszelkich schematów... I całe szczęście! Kiedy widzisz je po raz pierwszy, masz wrażenie, jakbyś w trakcie spaceru po plaży natknął się na wieloryba, którego morze przed chwilą wyrzuciło na brzeg. Jest wielki, ociężały, ale zarazem…

VW_up!_tuning_4engine

Ten VW up! ma 300 KM i napęd 4×4 – TUNING

300-konny silnik, stały napęd 4x4 z blokadami i ceramiczne sprzęgło. Brzmi co najmniej jak opis samochodu, który Volkswagen Motorsport wystawiał do WRC, ale stanowi wyciąg z danych technicznych up! przygotowanego w Nowym Sączu. Produkowany od 2011 r. up!, choć jest najmniejszym modelem Volkswagena, ma zadatki na sportowe auto. W seryjnym wydaniu waży niewiele (poniżej 900…