Zostawił BMW M5 E60 w złym miejscu. Z auta nie było co zbierać - Trends Magazines

Zostawił BMW M5 E60 w złym miejscu. Z auta nie było co zbierać

Właściciel tego BMW M5 E60 z pewnością pożałował miejsca, w którym zostawił swoje auto. Zapuścił się do dzielnicy, w której lepiej nie bywać. 

Nikomu nie życzymy takiego widoku. O aktach złodziejstwa przekonał się niedawno właściciel nowego BMW X6, który zastał niemiły widok rankiem, gdy przyszedł do auta. Jednak przypadek tego M5 jest dużo gorszy. 

Właściciel tego BMW M5 E60 zostawił auto na noc na jednej z ulic Bronxu. Niestety samochód stał się ofiarą wandalizmu. Autu powybijano szyby, stłuczono lampy, wyrwano klamki, a także poobijano karoserię. Naprawa zapewne będzie kosztować tysiące dolarów. Z całego serca współczujemy właścicielowi. 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez CarsWithoutLimits (@carswithoutlimits)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW up! w czasie jazdy

Bezpieczeństwo, czy prędkość? Oto jest pytanie…

Polscy kierowcy coraz dojrzalej podchodzą do motoryzacji. Świadczą o tym wyniki badań przeprowadzonych przez InsightOut Lab i Volkswagena. Respondenci zadeklarowali, że bezpieczeństwo w trasie jest ważniejsze od czasu przejazdu.  Deklaracje złożone w ramach ankiet InsightOut Lab i Volkswagena postanowiono zweryfikować poprzez ich konfrontację z pytaniami dotyczącymi przerw podczas długich podróży. Korzystając z okazji postanowiono również zapytać, czy bez zmiany obecnych nawyków Polacy…

Prototyp BMW, który wyprzedził epokę

Rekreacyjny charakter, zwiększony prześwit, 170-konny silnik, lekkie poszycie z tworzyw sztucznych i odporny na skręcanie szkielet ze stali. Wszystko to sprawiało, że prototyp BMW Z1 Coupé zdecydowanie wyprzedzał swoją epokę. W drugiej połowie 1985 roku ruszyły prace nad BMW Z1 – roadsterem ze 170-konnym silnikiem 2.5 R6, stalowym szkieletem nadwozia oraz wykonanym z tworzywa poszyciem,…