"Zombie Apocalypse Porsche 911", czyli Gemballa Avalanche 4.2 RS- TUNING - Trends Magazines

„Zombie Apocalypse Porsche 911”, czyli Gemballa Avalanche 4.2 RS- TUNING

To nie żart. Właśnie otrzymaliśmy rendery Gemballa Avalanche 4.2 RS. To wizja off-roadowej wersji kultowego 911, którą niemiecki tuner planuje urzeczywistnić. Informacje, które podaje Gemballa są niestety szczątkowe, ale za to obrazki mówią wszystko! Jeżeli Avalanche naprawdę powstanie, to nie musimy się już obawiać o swoje losy w czasie apokalipsy zombie- Gemballa ma odpowiedź 🙂

Gemballa Analanche 4.2 RS
„Prototyp Gemballa Avalanche 4.2 RS oparty na Porsche 991. Samochód zostanie wprowadzony do sprzedaży w tym roku w ekskluzywnej małej serii opartej na Porsche 991 i 992. Dane techniczne przyćmią wszystkie porównywalne pojazdy. W 2016 roku rozmawialiśmy już o opracowaniu wariantu 4×4 Porsche Cayenne jako Gemballa Tornado 4×4 i Porsche 911 jako Gemballa Avalanche 4×4. Projekty obu pojazdów były w szufladzie od dłuższego czasu. ”- tak sprawę komentuje Steffen Korbach- CEO Gemballa. 

911 o mocy 1000 kM
Luxury Customization Division to oddział firmy, który obecnie bardzo skutecznie sprzedaje zestawy dla Porsche 991/992 pod nazwą „GTR 8XX Evo-R BiTurbo”. Pakiet obejmuje dodatki nadwozia i modyfikacje silnika ze wzrostem wydajności do 818 KM i 1098 Nm. Dzięki temu auto legitymuje się przyspieszeniem 2,3 sekundy od 0 -100 km/h i prędkością maksymalną ponad 370 km / h. Firma zapowiada, że się nad wariantem o mocy ponad 1000 KM, który zostanie wprowadzony na rynek latem tego roku. Nie możemy się doczekać!

Podobne

bmw-digital-key

Auto ze smartfona – BMW pokazuje jak to robić

BMW kontynuuje prace nad rozwojem i dystrybucją BMW Digital Key z funkcjami dostępnymi już dziś dla użytkowników iPhone’ów. Producent samochodów premium opracowuje teraz wygodny i bezpieczny sposób odblokowania i uruchomienia samochodu bez konieczności wyjmowania iPhone’a ze spodni lub torebki. Nadchodzący etap rozbudowy usługi opiera się na technologii ultraszerokopasmowej (UWB), która jest zintegrowana na chipie U1 iPhone’a. Funkcja BMW Digital Key…

Volkswagen Amarok kontra Touareg – prawdziwi siłacze V6

W Europie silniki V6 powoli odchodzą do lamusa. Są wypierane przez coraz bardziej wydajne czterocylindrowce i wszelkiej maści hybrydy. Na Starym Kontynencie ostatnimi Volkswagenami z „prawdziwymi” motorami pozostały Amarok i Touareg. Historie obu modeli są ciekawe – chociażby z powodu technicznej ewolucji. Touareg wszedł na rynek w 2002 r., będąc drugim po Phaetonie najwyżej pozycjonowanym…