Zdjęcie numer 9 - BMW E36 Coupe - Trends Magazines

Zdjęcie numer 9 – BMW E36 Coupe

  • Właśnie to E36 powinno wygrać. Znam właściciela i wiem ile czasu oraz pieniędzy poświęcił dla tego projektu. Oraz ile czasu i nerwów kosztowało znalezienie egzemplarza godnego uwagi. Który to mimo 25 lat na karku nie opływa szpachlą i wieloma warstwami lakieru.

  • Moim skromnym zdaniem akurat to auto zasługuje na wyróżnienie. Tak, właśnie taki szarak jak on. Na tyle imprez motoryzacyjnych na których byłem widziałem go pierwszy raz na 3er fest. Jak się okazało był to świeżutki projekt mega zdolnego gościa, który zna się na tym co robi.

  • Projekt godny uwagi ponieważ wiem ile czasu poświęcił właściciel na budowę.  Z zewnątrz niepozorne E36 a w środku jak w samolocie.

  • Auto igła. Według mnie akurat to auto zasługuje na wyróżnienie ponieważ wiem ile czasu i energii właściciel włożył w ten samochód. Nie raz siedział po nocach żeby dopieścić swoje oczko w głowie. Jak na ten rocznik wygląda jak z salonu zewnętrznie i wewnętrznie.

  • A oto przedstawiam wam Bakłażana 🙂

    Jak na swój wiek jest w stanie idealnym 🙂
    Doposażony przez właściciela o rzeczy o których producent zapomnial. W zimne dni ogrzewa siedzisko a i bestia pamięta jak kto lubi z przodu siedzieć. A jak będziesz dla niego miły to i Ci kierownice automatycznie ustawi 🙂
    Nie jeden topowy model może się przy nim „zaczerwienić”.

  • Witam. Jako  właściciel  napisze wam dlaczego moim zdaniem akurat ten egzemplarz zasługuje na artykuł. Myślę że jest o czym pisać bo od momentu zakupu w styczniu 2020 sporo się zmieniło. W dniu 20.01.2020 został wyciągnięty dosłownie spod koca po postoju w garażu na jedym z osiedli pod Legnicą. Przestał tam pięć lat jednak nie stanowilo to problemu, ponieważ odpalił i wyjechał na jazdę próbną tak jakby stał w salonie. Po oględzinach zapadła decyzja, wezmę  go ale wrócę po niego lawetą-przecież od pięciu lat nie jeździł po drogach publicznych oraz nie  miał ani przeglądu ani polisy OC. Pierwsza myśl jaka przyszla mi do głowy to powrót  do stanu pełnej serii bo miała być zachowana w pełnym oryginale aby kolejne E36 nie skończyło jako gruz. Jednak pierwszy gruby serwis zaczął weryfikować moje wcześniejsze postanowienie,zamawianie części i się zaczęło. Może tak -30/-30 i wpadły amortyzatory bilstein i sprężyny elibach. Od tego momentu zmianom uległo praktycznie wszystko. Wyposażeniem może konkurować z flagowymi modelami BMW. Fabryczna została jedynie tapicerka foteli i lakier który jest w 90% fabryczny. Cała opowieść to godziny analizowania schematów, szukanie rozwiązań i dążenie do obranego celu.

  • Biorąc pod uwagę wiek ogromny szacunek za brak zgniłych progów, poważnie dla właściciela że tak dba o auto i potrafi utrzymać je w idealnym stanie

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    10 komentarzy

    1. Biorąc pod uwagę wiek ogromny szacunek za brak zgniłych progów, poważnie dla właściciela że tak dba o auto i potrafi utrzymać je w idealnym stanie

    2. Witam. Jako  właściciel  napisze wam dlaczego moim zdaniem akurat ten egzemplarz zasługuje na artykuł. Myślę że jest o czym pisać bo od momentu zakupu w styczniu 2020 sporo się zmieniło. W dniu 20.01.2020 został wyciągnięty dosłownie spod koca po postoju w garażu na jedym z osiedli pod Legnicą. Przestał tam pięć lat jednak nie stanowilo to problemu, ponieważ odpalił i wyjechał na jazdę próbną tak jakby stał w salonie. Po oględzinach zapadła decyzja, wezmę  go ale wrócę po niego lawetą-przecież od pięciu lat nie jeździł po drogach publicznych oraz nie  miał ani przeglądu ani polisy OC. Pierwsza myśl jaka przyszla mi do głowy to powrót  do stanu pełnej serii bo miała być zachowana w pełnym oryginale aby kolejne E36 nie skończyło jako gruz. Jednak pierwszy gruby serwis zaczął weryfikować moje wcześniejsze postanowienie,zamawianie części i się zaczęło. Może tak -30/-30 i wpadły amortyzatory bilstein i sprężyny elibach. Od tego momentu zmianom uległo praktycznie wszystko. Wyposażeniem może konkurować z flagowymi modelami BMW. Fabryczna została jedynie tapicerka foteli i lakier który jest w 90% fabryczny. Cała opowieść to godziny analizowania schematów, szukanie rozwiązań i dążenie do obranego celu.

    3. A oto przedstawiam wam Bakłażana 🙂

      Jak na swój wiek jest w stanie idealnym 🙂
      Doposażony przez właściciela o rzeczy o których producent zapomnial. W zimne dni ogrzewa siedzisko a i bestia pamięta jak kto lubi z przodu siedzieć. A jak będziesz dla niego miły to i Ci kierownice automatycznie ustawi 🙂
      Nie jeden topowy model może się przy nim „zaczerwienić”.

    4. Auto igła. Według mnie akurat to auto zasługuje na wyróżnienie ponieważ wiem ile czasu i energii właściciel włożył w ten samochód. Nie raz siedział po nocach żeby dopieścić swoje oczko w głowie. Jak na ten rocznik wygląda jak z salonu zewnętrznie i wewnętrznie.

    5. Projekt godny uwagi ponieważ wiem ile czasu poświęcił właściciel na budowę.  Z zewnątrz niepozorne E36 a w środku jak w samolocie.

    6. Moim skromnym zdaniem akurat to auto zasługuje na wyróżnienie. Tak, właśnie taki szarak jak on. Na tyle imprez motoryzacyjnych na których byłem widziałem go pierwszy raz na 3er fest. Jak się okazało był to świeżutki projekt mega zdolnego gościa, który zna się na tym co robi.

    7. Właśnie to E36 powinno wygrać. Znam właściciela i wiem ile czasu oraz pieniędzy poświęcił dla tego projektu. Oraz ile czasu i nerwów kosztowało znalezienie egzemplarza godnego uwagi. Który to mimo 25 lat na karku nie opływa szpachlą i wieloma warstwami lakieru.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Podobne

    To BMW wygląda, jakby chodziło na siłkę. Zobaczcie projekt LUMMA CLR X7

    LUMMA pokazała CLR X7. To takie BMW X7, które wykupiło karnet na siłownię i dietę pudełkową. Mięśniak Sercem udoskonaleń LUMMA są modyfikacje aerodynamiczne: imponujące poszerzenia nadkoli w połączeniu z nowym wyglądem frontu,  spojlera dachowego i lotki oraz tylnego dyfuzora zmieniają nadwozie w kulturystę. Felgi mają 24 cale! Felgi aluminiowe LUMMA CLR 24 RS o wymiarach…

    Właściwa dawka adrenaliny i super rywalizacja – III runda BMW-Challenge

    W dniach 24-25 czerwca jedni z najszybszych polskich kierowców odwiedzili Kamieniec Ząbkowicki, gdzie Automobilklub Bydgoski zorganizował III Rundę AB CUP i BMW-Challenge. Tym razem zawody odbyły się na odcinku drogowym i zawodnicy mieli okazję pokazać jak szybko potrafią jeździć w otoczeniu drzew, zabudowań i wiaduktu kolejowego. Odcinek, który przejeżdżany był trzy razy w jedną stronę…