Zdjęcia z cyklicznego spotu Youngtimer Warsaw - Trends Magazines

Zdjęcia z cyklicznego spotu Youngtimer Warsaw

15 września na błoniach stadionu PGE Narodowy odbył się cykliczny zlot miłośników klasyków oraz youngtimerów. Ze względu na szalejącą pandemię było to dopiero drugie spotkanie po ponad półtorarocznej przerwie.

Fanów aut klasycznych oraz tak zwanych youngitmerów nieustannie przybywa. Ubiegły sezon zlotowy z wiadomych przyczyn był praktycznie martwy. Wiadomość o wznowieniu cyklicznych spotów grupy Youngtimer Warsaw wywołała olbrzymie poruszenie. Potwierdzeniem tych słów była frekwencja, która pomimo środka tygodnia oraz ”biurowej” godziny rozpoczęcia spotkania przerosła najśmielsze oczekiwania.

Pośród wielu aut spotkać było można wiele zadbanych i klasycznych BMW oraz Volkswagenów. Prym wiodły zachowane w oryginalnej wersji serie 3 różnych generacji. Nie zabrakło także tak kultowych samochodów jak VW Garbus, VW T3 czy BMW 8er. Przerobione i mocno zmodyfikowane projekty? One także zagościły na zlocie Youngtimer Warsaw. Większość przybyłych samochodów możecie zobaczyć w galerii, która przygotowaliśmy specjalnie dla Was!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Dwie królowe: ALPINA B3S Cabrio i ALPINA B3S Coupé

ALPINA to kwintesencja BMW zaklęta w zaledwie sześciu magicznych literach. Za każdym razem, kiedy wypowiadam jej nazwę, czuję się, jakbym rzucał sekretne zaklęcie przenoszące mnie w zupełnie inny wymiar. ALPINA Burkard Bovensiepen KG została powołana do życia 1 stycznia 1965 roku w Kaufbeuren, choć już trzy lata wcześniej Burkard Bovensiepen opracował podwójny gaźnik do BMW 1500, a w uznaniu jego jakości BMW objęła…

Opancerzone BMW serii 7 E23. Limuzyna, której kule niestraszne

Opancerzone BMW. Słyszał o nich chyba każdy, a wielu z nas widziało je na własne oczy. Co o nich wiemy? Zazwyczaj niewiele. Szkoda, bo to ciekawy fragment historii BMW. Koncern z Monachium dołączył do grona producentów opancerzonych limuzyn jesienią 1977 roku. BMW nie zdecydowało się na powierzenie przygotowania pojazdów dla VIP-ów firmom zewnętrznym. Zapadła decyzja…