Z życia mechanika. "Czegoś takiego w swoim życiu nie widziałem" - Trends Magazines

Z życia mechanika. „Czegoś takiego w swoim życiu nie widziałem”

Mechanicy nie jeden absurd widzieli w swoim życiu. Ale to, czym pochwalili się na facebookowym profilu przeszedł wszelkie wyobrażenia. Zaczęło się od klienta, któremu „biło przy hamowaniu”…

Samochód, którego dotyczy problem to Skoda Octavia II w nadwoziu kombi, auto bardzo popularne na polskich drogach. Problemem było bicie podczas hamowania, a więc naturalną koleją rzeczy było zdjęcie koła. Następnie mechanicy przecierali oczy ze zdumienia. „Czegoś takiego w swoim życiu nie widziałem” – czytamy w poście, opublikowanym przez warsztat. 

Okazuje się, że tarcz hamulcowych nie było wcale. Prawdopodobnie przejechały dwukrotny przebieg niż ten określony w cyklu żywotności tarcz. Co ciekawe, kierowca nie skarżył się na kiepskie właściwości hamujące, jego zainteresowanie wzbudziło dopiero bicie na kierownicy. 

Wiele komentarzy pod zdjęciem warsztatu zwraca uwagę na niewłaściwą diagnozę podczas okresowego badania technicznego, co również zwróciło naszą uwagę. Jak to możliwe, że diagnosta nie zauważył braku tarcz hamulcowych? „[…] ciekawe tylko kto przystawiał pieczątki w dowodzie rejestracyjnym, bo nie wierzę że to się stało w ciągu 1 roku.” – czytamy w jednym z komentarzy. 

Właściciel warsztatu zaznacza, że opublikował te zdjęcia ku przestrodze. Sprawdzajcie stan swoich hamulców!

Konrad Maruszczak

fot. facebook.com/MotoServiceWorwa/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW G21 330i Touring xDrive i BMW E21 320

Rodzinna bitwa, czy dziad pokona wnuka?

Pierwsza historyczna generacja BMW serii 3 miała dawać przede wszystkim frajdę z jazdy i zadowolenie z prowadzenia. Aktualne wcielenie serii 3, szczególnie w nadwoziu Touring, stawia na praktyczność oraz użyteczność. Czy taka zmiana w podejściu do kluczowego modelu marki BMW jest zmianą na lepsze? Dziad - E21 Był rok 1975. W siedzibie BMW czuć było wyraźne poruszenie. Wszyscy, począwszy od ludzi związanych z bawarską…

Golf 8 GTI GTE GTD

Nowość. Sportowy Golf 8 dostępny w trzech smakach: GTI, GTD i GTE. Którego wybrać? – PREMIERY

Zapraszamy na galerię najnowszych sportowych wersji Golfa 8. Podobnie jak w przypadku siódmej generacji, również teraz klienci bedą mieli do wyboru trzy wersje (smaki) oznaczone przydomkiem zaczynającym się od liter GT. Niezależnie od modelu nowy Golf może mieć wirtualny kokpit (w miejscu klasycznych zegarów) z wyświetlaczem o przekątnej 10.25 cala oraz system shift-by-wire, który za pomocą…