Z życia mechanika. "Czegoś takiego w swoim życiu nie widziałem" - Trends Magazines

Z życia mechanika. „Czegoś takiego w swoim życiu nie widziałem”

Mechanicy nie jeden absurd widzieli w swoim życiu. Ale to, czym pochwalili się na facebookowym profilu przeszedł wszelkie wyobrażenia. Zaczęło się od klienta, któremu „biło przy hamowaniu”…

Samochód, którego dotyczy problem to Skoda Octavia II w nadwoziu kombi, auto bardzo popularne na polskich drogach. Problemem było bicie podczas hamowania, a więc naturalną koleją rzeczy było zdjęcie koła. Następnie mechanicy przecierali oczy ze zdumienia. „Czegoś takiego w swoim życiu nie widziałem” – czytamy w poście, opublikowanym przez warsztat. 

Okazuje się, że tarcz hamulcowych nie było wcale. Prawdopodobnie przejechały dwukrotny przebieg niż ten określony w cyklu żywotności tarcz. Co ciekawe, kierowca nie skarżył się na kiepskie właściwości hamujące, jego zainteresowanie wzbudziło dopiero bicie na kierownicy. 

Wiele komentarzy pod zdjęciem warsztatu zwraca uwagę na niewłaściwą diagnozę podczas okresowego badania technicznego, co również zwróciło naszą uwagę. Jak to możliwe, że diagnosta nie zauważył braku tarcz hamulcowych? „[…] ciekawe tylko kto przystawiał pieczątki w dowodzie rejestracyjnym, bo nie wierzę że to się stało w ciągu 1 roku.” – czytamy w jednym z komentarzy. 

Właściciel warsztatu zaznacza, że opublikował te zdjęcia ku przestrodze. Sprawdzajcie stan swoich hamulców!

Konrad Maruszczak

fot. facebook.com/MotoServiceWorwa/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW ID. GTI zaprezentowany w Monachium. Wygląda dobrze, ale…

Na trwających targach mobilności w Monachium Volkswagen zaprezentował usportowiony model ID. GTI. To oczywiście elektryk, czy ma więc prawo nosić nazwę GTI? Volkswageny GTI od zawsze dostarczały emocji. Dźwięk, szybkość i precyzja prowadzenia były ich domeną. Czy samochód elektryczny może dostarczyć podobnych wrażeń? VW ID.5 GTI pewnie będzie szybki, ale czy porywający? Na to przyjdzie…

BMW M5 F90 Competition I BMW E28 M5 widok z przodu

Nowy, czy youngtimer? Walka na szczycie: E28 M5 vs. F90 M5

625 KM, 750 Nm, 3,3 sekundy do setki oraz 305 km/h prędkości maksymalnej. Dane techniczne BMW M5 Competition robią wrażenie. Jeszcze większe na wszystkich fanach marki robi pierwsza generacja bawarskiego supersedana. Nieosiągalna, kultowa i bardzo rzadka. Zobaczyć te dwa auta obok siebie graniczy z cudem. Nam jednak udało się zorganizować spotkanie na prawdziwym motoryzacyjnym szczycie! E28 M5 Rok 1984 jest ważny…