Wystartuj w rundzie drogowej Rallysprint Challenge! - Trends Magazines

Wystartuj w rundzie drogowej Rallysprint Challenge!

Po kilku latach przerwy Automobilklub Bydgoski zaprasza kierowców do wzięcia udziału w rundzie drogowej! I termin zgłoszeń mija 23 lipca.

IV runda Rallysprint Challenge odbędzie się w dniach 6-7 sierpnia na terenie gminy Biały Bór. Odcinek specjalny, który zawodnicy będą pokonywać 5-krotnie, będzie miał 5.5 km długości. Zapoznanie z trasą, badanie kontrolne oraz odprawę z uczestnikami zaplanowano na piątek. Dokładny harmonogram znajdziecie TUTAJ.

By wystartować należy posiadać prawo jazdy kat. B, samochód musi być wyposażony w klatkę bezpieczeństwa, min. 4-punktowe pasy bezpieczeństwa oraz sztywny fotel. Każdy samochód musi być wyposażony w deskę rozdzielczą, boczne tapicerki drzwi, które można zastąpić innym elementem niepalnym oraz szybę przednią wykonaną z oryginalnych materiałów. Zabroniony jest demontaż zderzaków. Podczas imprezy zabrania się używania urządzeń ogrzewających opony. Organizator dopuszcza udział samego kierowcy, bez pilota.

Szczegóły dotyczące udziału w wydarzeniu znajdziecie w Regulaminie Uzupełniającym, TUTAJ.

Jak zgłosić swój udział?
Do 23 lipca godz. 23:59 wyślij swoje zgłoszenie poprzez formularz, znajdujący się TU.
Wpisowe w I terminie zgłoszeń (18 lipca) wynosi 500 zł.

Organizator zwraca uwagę, że przesłane zgłoszenie za pomocą formularza musi być poparte wpłatą zaliczki w wysokości 200 zł na konto Automobilklubu Bydgoskiego. W tytule przelewu należy podać „IV runda RSCH imię, nazwisko kierowcy”.

II termin zgłoszeń to dzień zawodów, wpisowe wtedy wynosi 800 zł.

Listę zgłoszonych zawodników oraz pozostałe informacje można sprawdzi na stronie wydarzenia.

Chcesz wystartować, ale masz wątpliwości?
Napisz do organizatora i dowiedz się szczegółów.

Fot. Agniess.pl

Podobne

VW GOLF MK4 – wielkie odliczanie – HISTORIA

Volkswagen Golf Mk 4 został opracowany w połowie lat 90. pod kierownictwem ówczesnego głównego projektanta Volkswagena, Hartmuta Warkußa. Dzisiaj eksperci od projektowania uważają tę generację za ikonę stylu, która była pionierem w swojej klasie. Dzieje się tak dzięki wyraźnie poprowadzonym liniom nadwozia oraz designowi słupka C, który odnosi się do Golfa Mk1 z 1974 roku.…

Vanos: drobny defekt, wysokie koszty

Silniki współczesnych modeli BMW posiadają system Vanos, który odpowiada za regulację faz rozrządu. Działa świetnie, jednak przy wysokich przebiegach zaczyna generować koszty. Wszystko przez... tanie uszczelki. Czym jest Vanos? Praca układu zaworowego ma ogromny wpływ na charakterystykę silnika. Przy niskich obrotach korzystne jest opóźnione otwarcie zaworów – bieg jałowy staje się stabilniejszy i wzrasta kultura…