Wystartuj w rundzie drogowej Rallysprint Challenge! - Trends Magazines

Wystartuj w rundzie drogowej Rallysprint Challenge!

Po kilku latach przerwy Automobilklub Bydgoski zaprasza kierowców do wzięcia udziału w rundzie drogowej! I termin zgłoszeń mija 23 lipca.

IV runda Rallysprint Challenge odbędzie się w dniach 6-7 sierpnia na terenie gminy Biały Bór. Odcinek specjalny, który zawodnicy będą pokonywać 5-krotnie, będzie miał 5.5 km długości. Zapoznanie z trasą, badanie kontrolne oraz odprawę z uczestnikami zaplanowano na piątek. Dokładny harmonogram znajdziecie TUTAJ.

By wystartować należy posiadać prawo jazdy kat. B, samochód musi być wyposażony w klatkę bezpieczeństwa, min. 4-punktowe pasy bezpieczeństwa oraz sztywny fotel. Każdy samochód musi być wyposażony w deskę rozdzielczą, boczne tapicerki drzwi, które można zastąpić innym elementem niepalnym oraz szybę przednią wykonaną z oryginalnych materiałów. Zabroniony jest demontaż zderzaków. Podczas imprezy zabrania się używania urządzeń ogrzewających opony. Organizator dopuszcza udział samego kierowcy, bez pilota.

Szczegóły dotyczące udziału w wydarzeniu znajdziecie w Regulaminie Uzupełniającym, TUTAJ.

Jak zgłosić swój udział?
Do 23 lipca godz. 23:59 wyślij swoje zgłoszenie poprzez formularz, znajdujący się TU.
Wpisowe w I terminie zgłoszeń (18 lipca) wynosi 500 zł.

Organizator zwraca uwagę, że przesłane zgłoszenie za pomocą formularza musi być poparte wpłatą zaliczki w wysokości 200 zł na konto Automobilklubu Bydgoskiego. W tytule przelewu należy podać „IV runda RSCH imię, nazwisko kierowcy”.

II termin zgłoszeń to dzień zawodów, wpisowe wtedy wynosi 800 zł.

Listę zgłoszonych zawodników oraz pozostałe informacje można sprawdzi na stronie wydarzenia.

Chcesz wystartować, ale masz wątpliwości?
Napisz do organizatora i dowiedz się szczegółów.

Fot. Agniess.pl

Podobne

VW Golf A59. Nieznany poprzednik Golfa R

Na przełomie lat 80. i 90. XX wieku Volkswagen zaczął równać do najlepszych. O epizodzie znanym jako Golf A59 mało kto słyszał, jednak powszechna jest wiedza, że napęd na cztery koła Syncro za dopłatą mógł zwiększyć właściwości jezdne wielu modeli. Mocne i zwarte silniki VR6 nie miały bezpośrednich odpowiedników pod maskami pojazdów innych marek. Proste Scirocco…

Tuning VW Golf 3 R32 widok z przodu

Golf 3 R32 – ciekawy projekt z silnikiem VR6

W sierpniu 1991 roku Volkswagen rozpoczął nową erę dzięki trzeciej generacji Golfa. Fanom VW kojarzy się z tym, że po raz pierwszy w nadwoziu tego typu znalazł się sześciocylindrowy silnik VR6. Przed nami Golf R32 Irka znanego jako "Bongo". W 1997 roku trzecia generacja została wycofana po wyprodukowaniu 4,83 miliona pojazdów. Tak dużo egzemplarzy w różnych wersjach sprawia, że nawet ponad dwie…