Niemiecka firma JMS rozwija skrzydła. Wchodząc na rynek stawiała na budżetowe modyfikacje popularnych aut. Teraz pod lupę wzięła BMW M2 Competition.
Nie było to bynajmniej dziełem przypadku. Tuner doskonale zdaje sobie sprawę, że ten model BMW jest obecnie najczęściej i najchętniej modyfikowany. Aby stworzyć możliwie pełny projekt, JMS zaprosiło do współpracy inne firmy. Za efektowne, inspirowane autami wyścigowymi oklejenie nadwozia odpowiadali specjaliści z firmy Schwabenfolia.
20-calowe felgi Project 3.0 z filigranowymi ramionami dostarczyła firma Barracuda Racing Wheels. Obręcze nie tylko cieszą oko, ale również dobrze wpływają na właściwości jezdne samochodu – zostały wykonane w technologii flow formingu, dzięki czemu ważą tylko 12 kg każda. Ubrano je w przyczepne opony Continental Sport Contact 6 w rozmiarach 245/30 (przód) i 265/30 (tył).
Przysadzisty wygląd BMW to zasługa gwintowanego zawieszenia KW Variant 3, które przybliżyło przednią oś do nawierzchni o 30 mm, a tylną o 35 mm. Ma ono również regulację siły odbicia i dobicia amortyzatorów, więc kierowca może dopasować charakterystykę podwozia do własnych preferencji.
Podwójnie doładowane 3.0 R6 pozostało nietknięte. Zdecydowano się jedynie na montaż sportowego wydechu Eisenmanna, który wydaje ciekawe brzmienie i zapewnił kilka dodatkowych koni mechanicznych. Umożliwia też dalszy tuning – na rynku nie brakuje firm wyciskających wszystkie soki z jednostek o kodzie S55B30.