Wypadek na A1. Jest decyzja sądu w sprawie Sebastiana M. - Trends Magazines

Wypadek na A1. Jest decyzja sądu w sprawie Sebastiana M.

Tragicznym wypadkiem na autostradzie A1 żyła cała Polska. Sebastian M. – podejrzany o spowodowanie wypadku, w którym zginęła trzyosobowa rodzina, uciekł do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Jego obrońcy żądali listu żelaznego. Teraz jest decyzja w tej sprawie. 

Obrońcy podejrzanego Sebastiana M, kierowcy mocno przerobionego BMW, który spowodował wypadek na autostradzie A1 wnioskowali o uzyskanie listu żelaznego. Pozwalałby on mężczyźnie pozostanie na wolności do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Został on odrzucony 17 listopada 2023 roku przez Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim, a wczoraj w środę 10 stycznia Sąd Apelacyjny w Łodzi podtrzymał tę decyzję. 

Jest analiza wypadku na A1. BMW jechało ponad 300 km/h!

Co dalej z Sebastianem M. z wypadku na A1?

Brak listu żelaznego oznacza, że podejrzany może trafić do aresztu do czasu finalnego rozstrzygnięcia sprawy. Obecnie przebywający w Zjednoczonych Emiratach Arabskich mężczyzna oczekuje na ekstradycję do Polski. Decyzja oraz jej termin zależy jednak od tamtejszych władz.

Kierowca BMW 850i zatrzymany. Adwokat tłumaczył, że „wcale nie uciekał”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW XM Mansory

BMW XM to kolejny projekt Mansory. Tylko dla widzów [18+]

Samochody, które wyjeżdżają z warsztatu od Mansory często budzą odrazę. Albo podziw, w zależności od tego kto co lubi i ile ma pieniędzy. Tym razem Mansory wzięło pod lupę BMW XM, czyli najmocniejsze auto z Monachium w historii tej marki. Co z tego wyszło? BMW XM od Mansory nie zna takich pojęć jak skromność, pokora…

Opancerzone BMW. Cztery dekady rozwoju gamy. Od trójki po siódemkę!

Opancerzone BMW. Słyszał o nich chyba każdy, a wielu z nas widziało je na własne oczy. Co o nich wiemy? Zazwyczaj niewiele. Szkoda, bo to ciekawy fragment historii BMW. Koncern z Monachium dołączył do grona producentów opancerzonych limuzyn jesienią 1977 roku. BMW nie zdecydowało się na powierzenie przygotowania pojazdów dla VIP-ów firmom zewnętrznym. Zapadła decyzja…